Počasno, a zanesljivo pozicioniranje črne celine

Delež umetnikov iz Afrike na trgu umetnin je skromen, toda vodilni muzeji in galerije pospešeno dopolnjujejo afriške zbirke.

Objavljeno
25. februar 2020 10.11
Posodobljeno
25. februar 2020 10.11
Ibrahim Mahama: Chale Wote, 2019 FOTO Osebni arhiv
Če je bilo preteklo desetletje v znamenju azijskih oziroma predvsem kitajskih umetnikov, bodo dvajseta leta očitno pripadla afriškim. Morda se zdi takšna ocena prenagljena ali celo neumestna, saj obseg produkcije, muzejska infrastruktura in predvsem trg umetnin v Afriki niso primerljivi z Azijo. Toda fokus zanimanja muzejev in galerij se očitno spreminja, Afrika dobiva konture in barve in ni več bela lisa na zemljevidu sodobne vizualne umetnosti.V londonski galeriji Tate in new­yorški MoMI poskušajo nadoknaditi zamujeno, zato pospešeno dopolnjujejo zbirke sodobne afriške umetnosti. Podobne smernice je zaznati tudi v drugih ...