Posvečen odnos do materiala in ritual ustvarjanja

Restavratorka in konservatorka, ki je restavrirala tudi dela Leonarda da Vincija, se predstavlja z izborom fotografij.

Objavljeno
03. februar 2020 09.54
Posodobljeno
03. februar 2020 09.54
Karmen Čorak je poleg da Vincija restavrirala tudi dela Duchampa, Picassa in Warhola. Foto Nives Čorak
Papir in fotografija sta danes sinonim za hiperprodukcijo, tranzitornost, praviloma celo prozaičnost in banalnost, so pa tudi izjeme. Ena od njih je nedvomno Karmen Čorak, ki skupaj z Andrejem Brumnom Čopom predstavlja svoja dela na razstavi Krhkost bivanja v Umetnostni galeriji Maribor.Restavratorka in konservatorka, ki je večino kariere posvetila ohranjanju in obnovi del na papirju, od tega skoraj četrtino stoletja v narodni galeriji moderne umetnosti v Rimu, ima tako do vsebinskih in še zlasti formalnih razsežnosti ustvarjanja prav poseben, lahko bi rekli kar posvečen odnos. Nenazadnje je restavrirala dela tako uglednih avtorjev, ...