Nakupi in druženje pod zmajevimi luskami

Center Aleja se vklaplja v lokalno okolje in meri na urbano območje, ki obiskovalcem ponuja aktivno sprostitev
Fotografija: Za gradnjo največjega nakupovalnega središča pri nas uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo. Foto Voranc Vogel
Odpri galerijo
Za gradnjo največjega nakupovalnega središča pri nas uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo. Foto Voranc Vogel

 Do včeraj je bila skrivnost, ki so jo poznali le nekateri. Zdaj je razkrita javnosti: nakupovalni center Šiška, ki je bil najbolj znan po tem, da so odgovorni več kot pet let »mečkali« z izdajo gradbenega dovoljenja, je dobil tudi svoje ime: Aleja. Slovensko, povezano z lokalnim okoljem, urbanim zelenim območjem za druženje, pohajkovanje, sprostitev in seveda nakupovanje.

Kot se spodobi za tako velik in skrbno načrtovani projekt, bo to najsodobnejši slovenski nakupovalni center. Graditi so ga začeli pred poldrugim letom, dokončali pa ga bodo prihodnjo pomlad. Njegov razvojnik in upravljavec je družba SES (Spar European Shopping Center), ki ima v Sloveniji že štiri nakupovalna središča, je eden vodilnih v svojem poslu v Avstriji in Sloveniji in je zelo izbirčen pri lokacijah. Šišenska Aleja bo peti takšen center, naložba pa je vredna okoli 150 milijonov evrov in je največja v državi ta hip. V centru bo dobilo delo 700 ljudi.


Novi nakupovalni center se bo zlil z zeleno okolico. Foto Voranc Vogel
Novi nakupovalni center se bo zlil z zeleno okolico. Foto Voranc Vogel


Arhitekturni presežek


Toni Pugelj, direktor nakupovalnega centra Citypark in SES projekta Šiška, je pojasnil, da bo na 32.000 kvadratnih metrov površin v treh etažah najboljša mešanica trgovske in gostinske ponudbe ter številnih drugih storitev – od rekreacije, kulture, zabave, možnosti za druženje do sprostitve in organizacije dogodkov. V dveh podzemnih etažah bo 1400 parkirnih mest, 200 jih bo še na prostem. Veliko pa bo tudi parkirišče za kolesa, poleg tega bo ob Aleji tudi postaja ljubljanskega Biciklja. Pred centrom bosta dva krožna poligona za vožnjo po tlačilnih stezah.

Dve zunanji značilnosti je posebej poudaril Pugelj: zeleno streho nakupovališča, ki bo s svojimi igrišči namenjena predvsem športu in rekreaciji (na 6200 kvadratnih metrih bodo igrišča za odbojko, košarko, nogomet, fitnes park, tekaška proga in otroško igrišče), in fasado Aleje, ki je arhitekturni presežek zgradbe. Izdelana je iz posebnega legiranega jekla in spominja na luske zmaja, simbola Ljubljane. Za gradnjo bodo uporabili najsodobnejšo tehnologijo, center bo imel poseben učinkovit lastni sistem prezračevanja.




Prihaja Sport Vision


Trgovski del je že skorajda zaseden. Prostora je za 80 trgovin, kar 95 odstotkov je že oddanih najemnikom. Vodilo SES je, da na trg uvede nove, znane blagovne znamke. V Aleji bo na novem trgu debitirala trgovina Sport Vision, vodilna športna veriga v regiji, ki ima v svoji ponudbi praktično vse najpomembnejše blagovne znamke športnih oblačil, obutve in opreme. Za živila in izdelke vsakdanje rabe bo na voljo najsodobnejši megamarket Interspar, v ponudbenem miksu pa so še drogerija Müller, tehnični trgovec Big Bang, modne trgovine XYZ, H&M ter Hervis, Mass, Calzedonia, Max&Co., S.Oliver, Black Label, Coma, Tommy Hilfiger, Pandora, Intimissimi, SuperDry in Buzz.

Mimogrede še o dveh novostih iz nabora predstavitev blagovnih znamk SES: jutri bodo v Cityparku odprli poljsko trgovsko verigo z oblačili Reserved, poleti pa si bodo neučakani kupci končno lahko dali duška v težko pričakovanem irskem velikanu hitre mode Primarku. Razkošneje kot je v drugih nakupovališčih bo v Aleji poskrbljeno za gurmane. V drugem nadstropju bo namreč »prvi pravi foodcourt z različnimi restavracijami«, od tistih s postrežbo do hitre hrane in prigrizkov.


Raztezal se bo na 2300 kvadratnih metrih, na kar 800 kvadratih pa bodo »najboljše kavarne v Sloveniji«. Zaradi ogromne steklene kupole bo gostinski prostor svetal in zračen, imel pa bo tudi veliko zunanjo teraso. Načrtovalci so veliko pozornosti namenili tudi najmlajšim obiskovalcem centra. Tako bo po Pugljevih besedah na površini več kot 500 kvadratnih metrov največje pokrito otroško igrišče v nakupovalnih centrih pri nas, prvi Planet Lollipop v Sloveniji. Gre za blagovno znamko, ki jo je SES razvil prav v ta namen, in sicer za otroke od treh let naprej. Igrala in oprema bodo iz kakovostnih materialov, poskrbljeno bo za brezskrbno varstvo, v ponudbi bodo tudi posebne ločene sobe za prirejanje rojstnodnevnih zabav, pa tudi posebej urejene sobe za dojenje in previjanje malčkov.

Komentarji: