Se Snoviku obeta olimpijski bazen?

V najviše ležečih termah zdaj tudi knajpanje.
Fotografija: V Termah Snovik so lani zabeležili okoli 50.000 nočitev. FOTO: Primož Hieng/Delo
Odpri galerijo
V Termah Snovik so lani zabeležili okoli 50.000 nočitev. FOTO: Primož Hieng/Delo

Kamnik – Ohrabreni z lanskimi dobrimi poslovnimi rezultati nameravajo v Termah Snovik letos zgraditi večnamenski prostor, s čimer bodo pridobili prepotrebne dodatne prostore v restavraciji, ki jih nameravajo uporabiti tudi za predavanja in konference. Vrednost naložbe je ocenjena na 300.000 evrov.

»Ker nobeno od obstoječih termalnih zdravilišč nima celovite ponudbe Kneippanja, smo se odločili za razvoj tega turističnega proizvoda,« pravi direktorica Petra Zlatoper. FOTO: Bojan Rajšek/Delo
»Ker nobeno od obstoječih termalnih zdravilišč nima celovite ponudbe Kneippanja, smo se odločili za razvoj tega turističnega proizvoda,« pravi direktorica Petra Zlatoper. FOTO: Bojan Rajšek/Delo


Njihova termalna voda je priznana kot naravno zdravilno sredstvo, saj vsebuje kalcij in magnezij ter veliko drugih mineralov, kar dobro vpliva na kosti, kožo in prebavo.

To so doslej že spoznali številni domači in tuji gosti. Tako je Terme Snovik lani obiskalo 17.000 predvsem domačih gostov (sledijo jim gostje iz Izraela, Italije, Nizozemske in Madžarske), ki so ustvarili 50.000 nočitev. Glede na leto 2007, ki velja za prvo leto delovanja po dokončanju etapne gradnje, ko so zabeležili 26.685 nočitev, so število nočitev od takrat skoraj podvojili.

Terme Snovik FOTO: Bojan Rajšek/Delo
Terme Snovik FOTO: Bojan Rajšek/Delo


Letos načrtujejo petodstotno povečanje števila nočitev in 12-odstotno povečanje prihodkov,saj so lani ustvarili 2,58 milijona evrov. Tudi dobiček pred obdavčitvijo se je od leta 2017, ko je znašal 126.924 evrov, lani zvišal na skoraj 211.000 evrov. Dobri poslovni rezultati so botrovali k izvedbi projekta »Zdravi v naravi s kneippanjem«. Celotna vrednost projekta je znašala 200.000 evrov, od tega je 93.600 evrov primaknilo tudi Počivalškovo ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.


Nov turistični produkt


»V skladu z usmeritvijo okolju in ljudem prijaznega razvoja, raziskave trga in ugotovitvami, da nobeno od obstoječih termalnih zdravilišč nima celovite ponudbe knajpanja, smo se odločili za razvoj tega turističnega proizvoda. Ideja za nov turistični produkt temelji na bogati dediščini vodnega zdravilišča v Kamniku iz obdobja konca 19. in začetka 20. stoletja. Posamezne elemente Kneippove življenjske filozofije smo vpletli v obstoječo ponudbo in jo na ta način nadgradili in vsebinsko dopolnili. Dnevno izvajamo oblive na bazenu, tematske tretmaje, v toplejših mesecih pa se obiskovalci in gostje lahko podajo tudi na vodeni ogled bosonoge poti,« pravi Petra Zlatoper, direktorica najviše ležečih term v državi.

Petra Zlatoper, direktorica družbe Terme Snovik FOTO: Bojan Rajšek/Delo
Petra Zlatoper, direktorica družbe Terme Snovik FOTO: Bojan Rajšek/Delo


Ker pri nas primanjkuje velikih bazenov, družba v sodelovanju z lokalno skupnostjo v prihodnjih letih načrtuje tudi gradnjo pokritega olimpijskega bazena, vendar ta naložba ni odvisna le od njih samih, zato bo končna odločitev verjetno znana še letos.

Komentarji: