Zakaj se poštarji v Ljubljani vozijo s švicarskimi tablicami

Pošta Slovenije v prestolnici preizkuša električni trikolesnik švicarskega proizvajalca
Fotografija: V prestolnici Pošta Slovenije preizkuša električni trikolesnik švicarskega proizvajalca Kyburz .FOTO: Tomi Lombar
Odpri galerijo
V prestolnici Pošta Slovenije preizkuša električni trikolesnik švicarskega proizvajalca Kyburz .FOTO: Tomi Lombar

»V Pošti Slovenije nenehno posodabljamo vozni park in preizkušamo različna vozila. Trenutno je na testiranju v prestolnici električni trikolesnik švicarskega proizvajalca Kyburz.« Tako so se odzvali na vprašanje, zakaj se po Ljubljani poštarji vozijo na nenavadnih trikolesnikih, ki imajo povrhu vsega še švicarske registrske tablice.

Pošta Slovenije, ki je lani opravila skoraj tri milijone poštnih storitev, zaposluje pa 5822 ljudi, od tega okoli 2500 pismonoš, že nekaj let v vozni park uvaja električna kolesa. V njihovem voznem parku je okoli 1200 vozil in 2000 dvokoles. »Z uvajanjem električnih koles zmanjšujemo emisije v okolje in hrup, znižujemo stroške uporabe in povečujemo udobje ob uporabi. Seveda se uvajanja ekoloških vozil lotevamo premišljeno,« pravijo v Pošti. Vsako prevozno sredstvo pred nakupom predhodno testirajo, v vozni park pa uvajajo zgolj tista vozila, ki so najbolj primerna za potrebe njihovega dela.

Pošta ima tudi 34 električnih dostavnih vozil, 45 lahkih štirikolesnikov Paxster, 14 električnih skuterjev in 38 električnih koles. Od junija do predvidoma konca meseca pa v Ljubljani testirajo električni trikolesnik švicarskega proizvajalca Kyburz. »Vozilo je uvoženo začasno in ostaja v lasti proizvajalca, zato je opremljeno s švicarskimi registrskimi oznakami.


Švicarski proizvajalec sicer tovrstno opremo dobavlja tudi številnim poštam po svetu. O morebitnem nakupu se bomo odločali na podlagi rezultatov preizkusa,« dodajajo. Na vprašanje, koliko imajo rezerviranih sredstev za nakup tovrstnih trikolesnikov, pa v družbi nočejo odgovarjati, češ da je cena odvisna od številnih dejavnikov.

Komentarji: