Ko bi bil hibrid malce še športnik

Toyotin mali »športni«​ terenec z nekaj več poskočnosti
Fotografija: Toyota CH-R ni ravno najnovejši model te japonske znamke, nasprotno. Malce sape mu želijo dati z bolj dinamično izvedbo, kar pa stane precej denarja.

FOTO: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Toyota CH-R ni ravno najnovejši model te japonske znamke, nasprotno. Malce sape mu želijo dati z bolj dinamično izvedbo, kar pa stane precej denarja. FOTO: Gašper Boncelj

Toyota je hibride seveda pripravljala in razvijala z namenom  manjše porabe. Imajo pa tudi kako izvedenko, ki poskuša to zasnovo prikazati v malce bolj dinamični luči. Takšen primer je tudi toyota CH-R GR- sport.

Športnost damo v primeru tega izdelka res lahko v narekovaje, kar sicer ni nič tako zelo narobe. Avtomobil ima v tem primeru namesto 1,8-litrskega nekaj večji 2-litrski štirivaljni bencinski motor z močjo 112 kW, pa kot hibrid še dodatnega manjšega električnega za skupno sistemsko moč 135 kW Vse to se prenaša na sprednji kolesi in tako kot pri drugih hibridnih izvedbah te znamke s pomočjo brezstopenjskega samodejnega menjalnika. Ta deluje morda bolj gladko oziroma pri morebitnem močnejšem pritisku na stopalko za plin manj glasno, kar je dobro. Večja moč morda tudi daje nekaj več lagodja pri kakem prehitevalnem manevru.

Notranjost izstopa z dobrimi materiali, pa z nekaj poudarki športnejše različice.FOTO: Gašper Boncelj
Notranjost izstopa z dobrimi materiali, pa z nekaj poudarki športnejše različice.FOTO: Gašper Boncelj

CH-R je sicer kljub nekaterim drugačnih oblikovnim poudarkom vendarle precej umirjen avtomobil, če ga dojemate tako, je lahko tudi solidno varčen (še v hladnejšem delu leta poraba okoli 5 litrov bencina /100 km), s priganjanjem v slogu imena modelske različice boste hitro liter ali dva višje.

Oblika jemlje davek pri preglednosti.

 FOTO: Gašper Boncelj
Oblika jemlje davek pri preglednosti.  FOTO: Gašper Boncelj

Vozne lastnosti so korektne, ne pa izstopajoče, kot vselej pa velja, da CH-R s svojo podobo zahteva nekaj davka pri preglednosti nazaj. Tudi prostornost v 4,4 metra dolgem avtomobilu ni nekaj,  o čemer bi se hvalili sosedom, še posebej ne na zadnji klopi. Bolj pač ta mala toyota izstopa z dokaj kvalitetno izdelavo in izbranimi materiali. Pa seveda, v tej različici, ki je nekakšen vrh ponudbe je zanjo treba odšteti precejšen kupček denarja.

Komentarji: