Skoraj prestižni kombi - kljub dizlu

Ford tourneo custom sport: Veliki prevoznik s potezami visokega udobja
 
Fotografija: Ford znani potniški kombi je lahko pripravljen tudi v prestižno-športni pojavi. Foto Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Ford znani potniški kombi je lahko pripravljen tudi v prestižno-športni pojavi. Foto Gašper Boncelj

V času, ko je velikih enoprostorcev skoraj zmanjkalo, so za prevoz večjega števila oseb na voljo predvsem kombiji, seveda v osebnih različicah. Tudi v tem delu  trga se poskuša doseči razlike, množični proizvajalci pa pokukati v svet prestiža. Takšen primer je Fordov tourneo custom sport.



Kar dolg je pričujoči  tourneo custom, v izvedbi s podaljšano medosno razdaljo meri 5,3 metra. To pomeni po mestu nekaj dela z manevriranjem, je pa takšno početje pregledno, saj ima kombi velika stranska ogledala in zajetne  steklene površine, ki dajejo dober pregled na vse strani.

Sedeži v drugi vrsti so konkretni in dobro nastavljivi, niso pa vzdolžno pomični. Foto Gašper Boncelj
Sedeži v drugi vrsti so konkretni in dobro nastavljivi, niso pa vzdolžno pomični. Foto Gašper Boncelj


Zadaj so v tej bolj prestižni izvedbi zatemnjene, da je manj vroče in bolj ugodno za potnike, ki sedijo deloma usnjenih sedežih; vsi so dobro nastavljivi v smislu naslonjal, minus je, da jih ni moč vzdolžno pomikati.
Odlagalnih površin je dovolj, so pa kljub visoki opremi precej plastične. Foto Gašper Boncelj
Odlagalnih površin je dovolj, so pa kljub visoki opremi precej plastične. Foto Gašper Boncelj
Lahko jih preklapljate, iztaknete in odnesete, tiste v drugi vrti obrnite nazaj, če bi imeli v kombiju zadaj sestanek. Je pa okoli sedežev, predvsem v primeru odlagališč kar veliko trde in sive plastike, ki pride v veliki in široko kabini  dokaj do izraza. To pač ni (mnogo dražji) mercedes razreda V.

Tudi če je tretja vrsta postavljena, je na voljo dovolj prostora za prtljago. Vstopa se skozi leva ali desna drsna vrata, ki se odpirajo dobro, težje pa zadnja, ta so res velika.

Potniškega kombija si brez para drsnih vrat niti ne predstavljamo. Dobro se odpirajo in zapirajo, bolj težaška so prtljažna vrata. Foto Gašper Boncelj
Potniškega kombija si brez para drsnih vrat niti ne predstavljamo. Dobro se odpirajo in zapirajo, bolj težaška so prtljažna vrata. Foto Gašper Boncelj


Pri strani ni pragov, žal so se v konkretnemu primeru temu odrekli na račun domnevno bolj športnega izgleda. Custom sport ima všečno oblikovana platišča, ta s premerom 17 palcev niso prevelika, oziroma so pnevmatike dovolj visoke za ustrezno udobno vožnjo in potovanje.

V podaljšani različici meri tourneo custom 5,33 metra, kar prinaša prostor tako za osem potnikov kot za kar nekaj njihove prtljage. Foto Gašper Boncelj
V podaljšani različici meri tourneo custom 5,33 metra, kar prinaša prostor tako za osem potnikov kot za kar nekaj njihove prtljage. Foto Gašper Boncelj


Tudi za kombije  so pri Fordu že pripravljeni hibridni pogoni, ampak v konkretnem primeru smo še vedno pri klasiki: 170-»konjski« 2-litrski dizel tourneu streže primerno; malce se ga sliši po mestu, je pa na odprti cesti suveren in miren, takšen se za relativno luksuzni potovalni kombi tudi spodobi. Povprečna poraba je po računalniku kazala 8,5-9 litra /100 km, kar je glede na konkretnost vozila pričakovano, tudi tovarniški podatek je takšen.

Kljub kaki opazki je kar šik tale Fordov kombi, koliko prestižnosti pa mu priznajo kupci, je pač neko drugo vprašanje.
 

Komentarji: