Skoraj prestižni kombi - kljub dizlu
Ford tourneo custom sport: Veliki prevoznik s potezami visokega udobja
Odpri galerijo
V času, ko je velikih enoprostorcev skoraj zmanjkalo, so za prevoz večjega števila oseb na voljo predvsem kombiji, seveda v osebnih različicah. Tudi v tem delu trga se poskuša doseči razlike, množični proizvajalci pa pokukati v svet prestiža. Takšen primer je Fordov tourneo custom sport.
Kar dolg je pričujoči tourneo custom, v izvedbi s podaljšano medosno razdaljo meri 5,3 metra. To pomeni po mestu nekaj dela z manevriranjem, je pa takšno početje pregledno, saj ima kombi velika stranska ogledala in zajetne steklene površine, ki dajejo dober pregled na vse strani.
Zadaj so v tej bolj prestižni izvedbi zatemnjene, da je manj vroče in bolj ugodno za potnike, ki sedijo deloma usnjenih sedežih; vsi so dobro nastavljivi v smislu naslonjal, minus je, da jih ni moč vzdolžno pomikati.
Tudi če je tretja vrsta postavljena, je na voljo dovolj prostora za prtljago. Vstopa se skozi leva ali desna drsna vrata, ki se odpirajo dobro, težje pa zadnja, ta so res velika.
Pri strani ni pragov, žal so se v konkretnemu primeru temu odrekli na račun domnevno bolj športnega izgleda. Custom sport ima všečno oblikovana platišča, ta s premerom 17 palcev niso prevelika, oziroma so pnevmatike dovolj visoke za ustrezno udobno vožnjo in potovanje.
Tudi za kombije so pri Fordu že pripravljeni hibridni pogoni, ampak v konkretnem primeru smo še vedno pri klasiki: 170-»konjski« 2-litrski dizel tourneu streže primerno; malce se ga sliši po mestu, je pa na odprti cesti suveren in miren, takšen se za relativno luksuzni potovalni kombi tudi spodobi. Povprečna poraba je po računalniku kazala 8,5-9 litra /100 km, kar je glede na konkretnost vozila pričakovano, tudi tovarniški podatek je takšen.
Kljub kaki opazki je kar šik tale Fordov kombi, koliko prestižnosti pa mu priznajo kupci, je pač neko drugo vprašanje.
Ford tourneo custom sport
Zastopnik: Summit Motors, Ljubljana
Cena: 42.520 evrov
Euro NCAP: ***** (2012)
Izpust CO2: 172 g/km
Zastopnik: Summit Motors, Ljubljana
Cena: 42.520 evrov
Euro NCAP: ***** (2012)
Izpust CO2: 172 g/km
Kar dolg je pričujoči tourneo custom, v izvedbi s podaljšano medosno razdaljo meri 5,3 metra. To pomeni po mestu nekaj dela z manevriranjem, je pa takšno početje pregledno, saj ima kombi velika stranska ogledala in zajetne steklene površine, ki dajejo dober pregled na vse strani.
Zadaj so v tej bolj prestižni izvedbi zatemnjene, da je manj vroče in bolj ugodno za potnike, ki sedijo deloma usnjenih sedežih; vsi so dobro nastavljivi v smislu naslonjal, minus je, da jih ni moč vzdolžno pomikati.
Lahko jih preklapljate, iztaknete in odnesete, tiste v drugi vrti obrnite nazaj, če bi imeli v kombiju zadaj sestanek. Je pa okoli sedežev, predvsem v primeru odlagališč kar veliko trde in sive plastike, ki pride v veliki in široko kabini dokaj do izraza. To pač ni (mnogo dražji) mercedes razreda V.
Tudi če je tretja vrsta postavljena, je na voljo dovolj prostora za prtljago. Vstopa se skozi leva ali desna drsna vrata, ki se odpirajo dobro, težje pa zadnja, ta so res velika.
Pri strani ni pragov, žal so se v konkretnemu primeru temu odrekli na račun domnevno bolj športnega izgleda. Custom sport ima všečno oblikovana platišča, ta s premerom 17 palcev niso prevelika, oziroma so pnevmatike dovolj visoke za ustrezno udobno vožnjo in potovanje.
Tudi za kombije so pri Fordu že pripravljeni hibridni pogoni, ampak v konkretnem primeru smo še vedno pri klasiki: 170-»konjski« 2-litrski dizel tourneu streže primerno; malce se ga sliši po mestu, je pa na odprti cesti suveren in miren, takšen se za relativno luksuzni potovalni kombi tudi spodobi. Povprečna poraba je po računalniku kazala 8,5-9 litra /100 km, kar je glede na konkretnost vozila pričakovano, tudi tovarniški podatek je takšen.
Kljub kaki opazki je kar šik tale Fordov kombi, koliko prestižnosti pa mu priznajo kupci, je pač neko drugo vprašanje.