Prva kolekcija – po tridesetih letih

Naslednica Karla Lagerfelda, Chanelova kreativna direktorica Virginie Viard, debitirala v Grand Palais.

Objavljeno
06. maj 2019 11.00
Posodobljeno
06. maj 2019 16.00
Prva kolekcija Virginie Viard je medsezonska Cruise 2020 Foto Reuters
»Virginie dela zelo dobro, zato bo tu še zelo dolgo. Morda ne ravno 30 let, a zagotovo dolgo. Tako kot Karl tudi ona zmore zaznati smernice in razume duha časa, prav tako Chanel,« direktor Chanelovega modnega oddelka Bruno Pavlovsky ni skoparil s pohvalami njihove nove direktorice kreativnega modnega studia Virginie Viard. Za naslednico Karla Lagerfelda so jo imenovali po njegovi smrti pred slabimi tremi meseci, te dni je debitirala s prvo samostojno modno kolekcijo, in to po treh desetletjih dela v visoki modi. Kariero pri Chanelu je začela leta 1987 kot pripravnica na oddelku za vezenine, potem se je leta 1992 Lagerfeldu pridružila v Chloé in se po petih letih, podobno kot on, vrnila k Chanelu.

Viardova je kot Chanelova prva dama kreative postavila svojo prvo modno zgodbo na pariško železniško postajo s preloma stoletja Grand Palais, ki je bila tudi Lagerfeldova priljubljena modna brv. Tam se je od oboževalcev posthumno poslovil v začetku marca z zasneženo alpsko modno pravljico med gorskimi kočami, njegova naslednica je medsezonsko kolekcijo Cruise 2020 nadaljevala z bolj izčiščenimi linijami in minimalističnimi videzi, kar bi bilo po zapisu v Guardianu ustanoviteljici hiše Coco Chanel gotovo všeč; s širokimi svetlomodrimi hlačami in suknjiči v istih tonih, tudi daljšimi plašči v značilnem pletivu, črtastimi puloverji, ki jih je ljubila že Coco Chanel, nanjo so spominjale oziroma se ji morebiti poklanjale tudi večerne obleke v slogu 20. let prejšnjega stoletja. V marsikaterem kosu, denimo rožnatem tvidastem suknjiču s pajkicami in dvobarvnih čevljih, pa je bilo mogoče zaznati tudi Lagerfeldov vpliv.

Modni hiši Chanel in Fendi, ki ju je vidno zaznamoval, se mu bosta poklonili s spominsko slovesnostjo 20. junija, prav tako v Grand Palaisu. Pri Chanelu je po besedah Pavlovskega brez dvoma še zelo živ spomin na Lagerfelda, a je hkrati zaznavati novo svobodo.