Rihannina vizualna avtobiografija

Oboževalci lahko svojo 31-letno ljubljenko občudujejo na več kot 500 straneh in tisoč fotografijah.

Objavljeno
22. oktober 2019 15.45
Posodobljeno
22. oktober 2019 15.45
Rihanna je svoje življenje zapakirala v avtobiografijo, težko skoraj sedem kilogramov. FOTO: Angela Weiss/AFP
S. B.
S. B.
Ameriška zvezdnica Rihanna je znova naredila vtis, tokrat z avtobiografijo, ki več kot zgovorno priča, kako so v sodobnem svetu pomembne podobe. Knjigo je poimenovala »vizualna avtobiografija« in je že sama po sebi impozantna: visoka je 40 centimetrov in tehta skoraj sedem kilogramov.

Oboževalci lahko svojo 31-letno ljubljenko občudujejo na več kot 500 straneh in tisoč fotografijah, ki so nekakšen testament Rihanninemu statusu, kot so zapisali na CNN, a ne le kot glasbenici, oblikovalki in poslovni ženski, temveč kot vizualni ikoni. V knjigi ni nobenega besedila niti uvoda, izjema je nekaj kratkih opisov fotografij, zlasti tistih, ki popeljejo v preteklost, in tam »gledalci« izvedo, da se je rodila na Barbadosu kot Robyn Fenty in da je Rihanna njeno srednje ime.
 

Težko otroštvo


Izpostavljena je njena zmaga na lepotnem tekmovanju, ko je imela 16 let, in zapis iz šolskega poročila, ki pravi, da je bila marljiva in ponosna na svoje delo. Nekaj strani je namenjenih še njenemu staremu očetu Lionelu Brathwaitu, sicer pa večina materiala opeva njeno veličastnost v zadnjih letih.

image
Kot modna ikona na Met Gala FOTO: Eduardo Munoz/Reuters


Rihannino otroštvo je zaznamoval očetov alkoholizem in nasilje nad materjo. Zaradi tega je kot deklica trpela zaradi hudih glavobolov, ki pa so začeli pojenjati, ko sta se starša ločila. Takrat je bila stara 14 let. Sicer pa je odraščala ob reggea glasbi; leta 2003 s prijateljicama sestavila dekliški trio.
 

Od glasbenice do modne ikone


Ko jo je odkril ameriški producent Evan Rogers, očaran nad njenim glasom in stasom, se je začela njena pot proti glasbenimi lestvicam in naposled na njihov vrh. Leta 2005 se je preselila v ZDA, dve leti pozneje dobila prvega grammyja – za pesem Umbrella, ki jo je že ustvarila s producentom in raperjem Jay-Z; ta jo je povezal z založniško hišo Def Jam Records, s katero sodeluje še danes. Izdala je sedem albumov, prodala jih je v 250 milijonih izvodov, s čimer se uvršča med najbolje prodajane glasbenice. Uveljavila se je tudi kot dobrodelnica, modna ikona in podjetnica. Ima namreč lastno modno hišo in znamko kozmetike.