Slavne revije znamke Victoria‘s Secret ne bo več

Blagovna znamka se že nekaj časa spoprijema s padcem prodaje in kritikami, da v kampanjah predstavlja nerealno podobo žensk.

Objavljeno
22. november 2019 10.50
Posodobljeno
22. november 2019 12.09
Na modni reviji so debitirale številne slavne manekenke, kot so Tyra Banks, Heidi Klum in Miranda Kerr.FOTO: Mike Segar/Reuters
J. K.
J. K.
»Še naprej bomo komunicirali z našimi strankami, toda tako odmevnih dogodkov, kot je bila naša modna revija, ne bomo več organizirali,« je napovedal Stuart Burgdoerfer, finančni direktor blagovne znamke Victoria's Secret. Podjetje L Brands Inc, ki ima v lasti blagovno znamko spodnjega perila, bo torej ukinilo legendarno modno revijo. Kot poroča tiskovna agencija Reuters, so se tako odločili, ker hočejo razviti novo oglaševalsko strategijo.

Spektakel z neposrednim televizijskim prenosom, v katerem se manekenke z eksotičnimi imeni po modni brvi sprehajajo s krili v obliki angelov, pavov in metuljev, si je ponavadi ogledalo več milijonov gledalcev. Kljub temu je število v zadnjih letih začelo upadati – leta 2001 je oddajo v ZDA spremljalo 12 milijonov gledalcev, lani pa samo še 3,3 milijona.
 

Napake iz pretekosti


Blagovna znamka Victoria's Secret se sicer že nekaj časa spoprijema s padcem prodaje in kritikami, da v svojih kampanjah predstavlja nerealno podobo žensk. Največ ogorčenja je povzročila izjava vodje trženjskega oddelka Eda Razeka, ki je dejal, da na modni reviji nočejo imeti transspolnih manekenk ali takšnih z oblinami. Revija je po njegovih besedah to fanztazijski šov, ki ima ustaljeno formo in traja 42 minut. Za svoje izjave se je sicer opravičil, podjetje pa je avgusta najelo prvo transspolno manekenko, okobra pa še prvo manekenko z oblinami.

Po poročanju BBC je poslovanju podjetja L Brands prav tako škodilo, ko se je razvedelo, da je ustanovitelj podjetja, milijarder Lex Werner, prijateljeval z nekdanjim finančnikom in obsojenim pedofilom Jeffreyjem Epsteinom, ki je avgusta storil samomor v zaporu.