Po sledi Pogačarjeve rumene majice

Pod streho specialista za hišo in vrt je že prava zbirka športnih rekvizitov, ki so bili odkupljeni v dobrodelne namen.
Fotografija: V Bauhausu pravijo, da v ospredju takih dražb niso športni rekviziti, ampak donacije.
FOTO: Leon Vidic/Delo
Odpri galerijo
V Bauhausu pravijo, da v ospredju takih dražb niso športni rekviziti, ampak donacije. FOTO: Leon Vidic/Delo

Rumena majica slovenskega kolesarskega asa Tadeja Pogačarja, ki jo je prejel kot drugi najmlajši zmagovalec najprestižnejše kolesarske dirke na svetu – Dirke po Franciji –, je zdaj pod streho Bauhausa, specialista za hišo in vrt. Potem ko jo je direktor podjetja Samo Kupljen pred mesecem dni kupil na dobrodelni dražbi Vala 202, se je pridružila zbirki športnih rekvizitov, odkupljenih prav tako v dober namen. Zdaj so vsi na ogled v trgovini na Rudniku.

»V ospredju dražbe niso športni rekviziti, ampak donacije,« je za Delo povedal Samo Kupljen, ki je odštel 45.000 evrov za Pogačarjevo majico. Na spletni strani Vala 202 so zapisali, da je podpisana majica ena od dveh, ki ju je športnik prejel na kolesarski dirki v Franciji. Eno je dobil francoski državni vrh, drugo pa je kolesarski zvezdnik podaril v dobrodelni namen ob deseti obletnici projekta Botrstvo.

image_alt
Pogačarjeva rumena majica gre na dražbo


Projekt je pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje nastal leta 2010, namenjen je otrokom in mladostnikom iz družin v stiski po vsej Slovenije, ki potrebujejo dodatno podporo in pomoč za izboljšanje kakovosti življenja. Končni izkupiček dražbe je bil 47.009 evrov, saj je tekmec v finalu dodal 2009 evrov. Samo Kupljen je sicer ponudil enak znesek, kot ga je pred leti za smučki skakalnega asa Petra Prevca. »Sredstva tako kot do zdaj namenjamo tistim, ki svojih talentov brez podpore ne bi mogli razviti, ki potrebujejo pomoč, da bo njihov talent lahko dobil krila in priložnost ter da ga bo sploh kdo lahko prepoznal,« še piše na svoji spletni strani Vala 202.


Potujoča razstava


Rumena majica, najprestižnejša lovorika kolesarstva, se bo tako pridružila potujoči razstavi športnih rekvizitov, ki je na ogled v vetrolovu pred vhodom v trgovino Bauhaus na Rudniku. Med razstavljenimi predmeti, so tudi rdeča majica, ki jo je Primož Roglič osvojil na kolesarski dirki Vuelta v Španiji, Dončičevi športni copati z evropskega košarkarskega prvenstva v Istanbulu, na katerem je slovenska reprezentanca postala evropski prvak, Dončićeva majica košarkarskega kluba Dallas Mavericks, smuči Petra Prevca in dres nogometne zvezde Cristiana Ronalda. Vse naštete predmete je Bauhas kupil na dobrodelni dražbi za
projekt Botrstvo.

Dončićevi športni copati z evropskega košarkarskega prvenstva v Istanbulu, na katerem je slovenska reprezentanca postala evropski prvak. FOTO: Leon Vidic/Delo
Dončićevi športni copati z evropskega košarkarskega prvenstva v Istanbulu, na katerem je slovenska reprezentanca postala evropski prvak. FOTO: Leon Vidic/Delo


Rdeča majica zmagovalca Vuelte Primoža Rogliča je otrokom prinesla 30.000 evrov, prav tolikšen je bil izkupiček dražbe, na kateri so bile prodane superge Luke Dončića. Začela se je z izklicno ceno 129 evrov, toliko točk je namreč Dončič dosegel na evropskem košarkarskem prvenstvu, kjer smo zmago slavili Slovenci.

Z zbranimi sredstvi so podprli tri nadarjene mlade košarkarje, ki so vključeni v projekt. Za dres Cristiana Ronalda je Samo Kupljen odštel 9000 evrov, za smuči, s katerimi je Peter Prevc postal skakalec z najboljšo sezono v zgodovini pa, kot že rečeno, 45.000 evrov. Kupljen pravi, da nameravajo še naprej sodelovati v projektu Botrstvo. »Tudi drugo leto nameravamo sodelovati kot podpora v projektu Botrstvo, ne vem pa, ali bo to dražba ali kaj drugega.«


Sedemnajst milijonov evrov za otroke


Prva dražba za pomoč otrokom iz projekta Botrstvo je bila organizirana pred šestimi leti, zbranih je več kot 230.000 evrov. V projektu Botrstvo so v desetih letih zbrali več kot 17 milijonov evrov za pomoč otrokom, 8000 botrov v Sloveniji, ki svojim varovancem nakazujejo 30 evrov na mesec, pa omogoča lažje otroštvo več kot 10.000 otrokom.

V Bauhausu pravijo, da v ospredju takih dražb niso športni rekviziti, ampak donacije. FOTO: Leon Vidic/Delo
V Bauhausu pravijo, da v ospredju takih dražb niso športni rekviziti, ampak donacije. FOTO: Leon Vidic/Delo


»Vsa zbrana sredstva na dražbah so porabljena namensko, kar pomeni, da so v celoti razdeljena med otroke. Večina sredstev bo porabljena za mlade športne ali glasbene talente v skladu za razvoj talentov, ki deluje pod okriljem Botrstva v Sloveniji, na eni od dražb pa so bila sredstva namenjena kritju stroškov letnega botrovanja kar dvesto otrokom iz vse Slovenije,« je za Delo povedala Doris Rojo iz projekta Botrstvo. »S pomočjo botrov otroci dobivajo priložnost za ustvarjanje lepše prihodnosti, prizadevamo pa si tudi za sistemske spremembe, ki bi omogočile lažje in dostojnejše življenje družinam v stiski.«

———
Avtor je zaposlen v Delovnici.

Preberite še:

Komentarji: