Zadnji hrošč se je odpeljal v muzej

Ta teden so zadnjega Volkswagnovega beetla simbolično prepustili zgodovini.
Fotografija: Menda je nepreklicno, to je zadnji hrošč. FOTO: Reuters
Odpri galerijo
Menda je nepreklicno, to je zadnji hrošč. FOTO: Reuters

Zadnji Volkswagnov hrošč se je s proizvodne linije odpeljal naravnost v muzej. Naredili so ga v mehiški Puebli, kjer so avto izdelovali zadnjih 40 let, mož, ki je tako simbolično sklenil proizvodno pot tega legendarnega vozila, pa je Scott Keogh, direktor Volkswagnove skupine v Združenih državah Amerike.

»Nemogoče si je predstavljati Volkswagen brez hrošča,« je dejal ob tem prelomnem trenutku, »vedno bomo cenili vlogo, ki jo je imel pri evoluciji naše znamke.« Model je močno zaznamoval vsakdanjik ljudi po drugi svetovni vojni, še zlasti pa ameriško popularno kulturo. Zahvaljujoč vlogam v filmih Herbie in Love Bug (Ljubezenski hrošč) je dosegel celo zvezdniški status.
 

Četrtino prodali v Ameriki


Hrošča so na severnoameriški trg iz Nemčije prvič pripeljali leta 1949. V ZDA so jih prodali skoraj pet milijonov ali četrtino prodanih modelov po vsem svetu (21,5 milijona). Nemci so konec 90. let prejšnjega stoletja predstavili nov model legendarnega hrošča, tretja generacija hroščev je zaživela leta 2011, vse so naredili v Puebli.

Slavje, ki so ga ob slovesu priredili v Puebli. FOTO: AFP
Slavje, ki so ga ob slovesu priredili v Puebli. FOTO: AFP


Ko so hrošča pripeljali v Severno Ameriko, bilo je leta 1949, se Scott Keogh še rodil ni. Devetinštiridesetletnik, ki je odraščal na Long Islandu v zvezni državi New York kot najmlajši med petimi otroki, je prepoznavnost v avtomobilski industriji dosegel leta 2006 kot šef marketinga pri ameriški izpostavi Audija, saj je pripomogel, da si je znamka drastično dvignila ugled.

Leta 2012 je postal direktor družbe in dosegel rekordno prodajo audija v ZDA (povečala se je za kar 60 odstotkov), konec lanskega leta pa se je povzpel na vrh ameriške izpostave Volkswagna, ravno tako z nalogo, da znamki povrne ugled. Pred zaposlitvijo pri omenjenih podjetjih je ducat let delal za ameriški Mercedes-Benz.

Komentarji: