Čas za slovenski »new deal«

Poslovanje gradbenih podjetij na slovenskem gradbenem trgu je še vedno bolj podobno divjanju z vlakcem smrti kot z lokomotivo po predvideni novi progi med Koprom in Divačo.

Objavljeno
21. januar 2020 06.00
Posodobljeno
21. januar 2020 10.54
Leto 2020 bo za gradbena podjetja zelo negotovo. FOTO: Jure Eržen/Delo
Poslovanje gradbenih podjetij na slovenskem gradbenem trgu je še vedno bolj podobno divjanju z vlakcem smrti kot z lokomotivo po predvideni novi progi med Koprom in Divačo. Medtem ko se bodo vlaki z Obale na Kras vzpenjali po bolj ali manj enakomernem naklonu, se potnikom na vlakcu smrti vrti od dvigov v višave in strmih padcev proti dnu. Slovensko gradbeništvo je trenutno na poti navzdol; tudi zaradi neizpolnjenih državnih obljub po stabilnih državnih investicijah.Gradbeništvo se ohlaja. Od poletja lani je obseg gradbenih del manjši kot v istem obdobju leta 2018, ko so na gradbeno renesanso ugodno vplivale tudi lokalne volitve. A ...