Najtežji časi do zdaj

O Revozu v zadnjih letih iz Renaulta nismo slišali nič slabega, prej nasprotno, je pa kljub temu v sedanjih razmerah določena negotovost prisotna.

Objavljeno
26. maj 2020 18.00
Posodobljeno
27. maj 2020 08.17
Renault je eno tistih evropskih avtomobilskih podjetij (med drugim so to še Fiat Chrysler, Jaguar Land Rover), ki potrebuje nujno likvidnostno posojilo domače države – šlo naj bi za pet milijard evrov. Foto Reuters
Ni skrivnost, da je avtomobilska industrija ena tistih, ki je v sedanji krizi najbolj pod pritiskom. Znani so podatki o velikih padcih prodaje marca in aprila, z njimi povezane tekoče izgube in pritisk na likvidnost. Vse to se je zgodilo, ko je avtomobilska industrija v času tranzicije, ko se uveljavljajo zahteve postopnega prehoda s pogonov z motorji na notranje zgorevanje na električni pogon. Ne bi presojal, ali bo to rešilo okoljske težave ali ne: evropske emisijske zahteve so znane, uzakonjeni so tudi časovni roki, vse to zahteva velike naložbe in glede tega poti nazaj zelo verjetno ni.Vsa avtomobilska podjetja v to obdobje niso ...