Modna hiša odslej v lasti Union hotelov

Zgornji prostori bodo po prenovi namenjeni priložnostni oddaji, spodnji trgovinam in pisarnam

Objavljeno
07. april 2017 19.17
Modna hiša 6.4.2017 Ljubljana Slovenija [Modna hiša,Ljubljana,Slovenija]
Janez Petkovšek
Janez Petkovšek
Ljubljana - Modna hiša, že več let opuščena Modianina trgovina iz sistema Mercator, je končno dobila novega lastnika. Zaprti in propadajoči objekt je prevzela družba Union hoteli.

Čeprav smo na začetku julija lani pisali, da bo odločitev o prodaji nekoč ugledne in priznane tekstilne trgovine sredi Ljubljane znana že jeseni, se je to zgodilo šele zdaj. Mercator je objekt, ki so se ga v zadnjih letih večkrat lotili vandali in mu razbili fasadna stekla, pri vhodu pa so se zbirali brezdomci, prodajal od leta 2014, ko mu je uspelo končati dolgoletne zaplete z denacionalizacijskimi upravičenci. Kljub številnim interesentom za odkup vse do zdaj pogodbe niso podpisali z nobenim od njih.

Vodja marketinga Anita Grbić iz družbe Union hoteli nam je povedala, da je cena nakupa poslovna skrivnost, je pa razkrila nekaj načrtov, ki jih imajo s stavbo. Dejala je, da ima Modna hiša v sedanjem stanju 2313 kvadratnih metrov neto tlorisne površine v kleti, pritličju in štirih nadstropjih, posamezno pa je veliko 420 kvadratnih metrov.

V nadstropju poslovno-družabni dogodki

Kot je dejala, nameravajo pritličje oddati za več let in se že dogovarjajo z bodočimi najemniki, ki se zanimajo za ureditev trgovin, butikov in poslovnih prostorov. Zgornji prostori bodo namenjeni priložnostnemu oddajanju, za organizacijo poslovno-družabnih dogodkov in bodo podaljšek konferenčne ponudbe grand hotela Union, ki ima skupaj z grand hotelom Union Business 21 dvoran. Ne izključujejo niti možnosti, da bi celotno nadstropje oddali v poslovne namene.

Kot pravi, zdaj pripravljajo koncept postavitve dodatnega interierja in tehnike, pri čemer bo prostor tako prilagodljiv, da si ga bodo lahko organizatorji dogodka opremili po svojih željah. Zaradi posebnosti in večnivojskosti prostorov bo vsak dogodek ponujal popolnoma drugačno in unikatno izkušnjo, je dejala Grbićeva. Glede na povpraševanje prve dogodke pričakujejo avgusta in septembra.

Dolgoročni cilj svežega lastnika je postavitev novega butičnega hotela, ki bo upošteval sodobne smernice v hotelirstva v lifestyle segmentu z značilnostmi, kot so kreativnost, druženje in inovativnost.