»Z uvedbo najvišje cene bi preprečili odiranje potnikov, seveda, če bo nadzor deloval. Če tega ne bo, se ne bo nič spremenilo,« je po sestanku, ki sta se ga udeležila tudi predstavnika taksi podjetij Laguna in Intertours, povedal predsednik Taxi društva Ljubljana Fuad Mustafić, ki je zadovoljen tudi z dogovorom o označevanju taksijev. Janković je namero o uvedbi zelenih taksijev pod okriljem Ljubljanskega potniškega prometa, o kateri je še pred dnevi dejal, da bo zaživela še letos, za zdaj umaknil, če bodo taksisti do prvega septembra pripravili svoj predlog.
»Taksisti se moramo sami dogovoriti o tem, kaj bi bili zeleni taksiji. Tudi ni nujno, da bodo vsi iste barve, lahko gre zgolj za vozila pod isto oznako, ki pa je ne bo mogoče ponarediti in ki bi dala jasno vedeti, da gre za ljubljanski taksi, vreden zaupanja,« je še dejal Mustafić. Hkrati je poudaril, da je za ureditev kaosa med taksisti sicer odgovorna tudi država.
»Sestanek z županom je korak v pozitivno smer, sploh zato, ker se z njim doslej še nismo sestali. Bo pa pri tem morala levji delež opraviti tudi država, predvsem glede nadzora in ureditve sive ekonomije ter vzpostaviti nov, jasen in transparenten zakon, ki bo opredelil, kdo sploh lahko vozi taksi,« še opozarja Mustafić.