Slovenske železnice morajo pripraviti načrt za sanacijo v primeru onesnaženja

Do 30. septembra morajo meriti koncentracijo mineralnih olj in gladino podzemne vode, rezultate pa še isti dan poslati Arsu in Rižanskemu vodovodu.

Objavljeno
31. julij 2019 16.00
Posodobljeno
31. julij 2019 17.05
Dogodek se za zdaj vodi kot okoljska nesreča, ne okoljska škoda. FOTO: Uroš Hočevar/Delo
Agencija za okolje (Arso) je Slovenskim železnicam, povzročiteljici okoljske nesreče z izlitjem kerozina iz iztirjenega tovornega vlaka v Dolu pri Hrastovljah, naložila podrobne ukrepe za preprečitev okoljske škode in ukrepe za sanacijo, če bi jo bilo treba opraviti.Slovenske železnice (SŽ), ki že izvajajo ukrepe za preprečitev prehoda kerozina v podtalnico in onesnaženje edinega vira pitne vode za celotno slovensko Istro, ki jim jih je Arso naložil s prejšnjimi odločbami, bodo morale svoje aktivnosti še bolj razdelati. Poročila o meritvah do leta 2021Meriti bodo morale koncentracije mineralnih olj in gladino podzemne vode ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.