Brizg iz fontane piv in termalnih investicij

Spodnja Savinjska dolina je lani turistično zacvetela, v Podčetrtku še višji standard

Objavljeno
01. februar 2018 10.50
Terme Olimia
Brane Piano
Brane Piano

Izjemni uspešnici lanske turistične sezone sta Žalec in Spodnja Savinjska dolina. Ne samo zaradi fontane piv Zeleno zlato, kjer so lani prodali 63.800 vrčkov za pokušnjo piv in k njej privabili skoraj 100.000 obiskovalcev. Ponudniki v dolini so se namreč povezali, tržijo trojček Jamo Pekel in Rimsko nekropolo v Šempetru ter fontano z Ekomuzejem hmeljarstva in pivovarstva v Žalcu.

»V Ekomuzeju smo našteli 13.000 ali 5000 več obiskovalcev kot leto prej, v Jami Pekel 3000 več, več ljudi je obiskalo tudi Nekropolo,« pravi Matjaž Juteršek z žalskega zavoda za turizem. Zadovoljni so tudi gostinci. Vsi so imeli več gostov – v mestni kavarni Žalec in restavraciji Asado v Levcu skoraj polovico več, celo v stari furmanski gostilni Privošnik v Šempetru tretjino več.

V Žalcu za zdaj stavijo predvsem na dnevne obiskovalce, saj imajo le 180 turističnih postelj. Hotel Žalec in manjši ponudniki so sicer povečali zasedenost, a potrebovali bi še en hotel višje srednje kategorije. Župan Janko Kos razkriva: »Končujejo se priprave na gradnjo motela v Arnovskem gozdu.«

Na drugem koncu Savinjske regije, v Podčetrtku, imajo Terme Olimia razvite produkte in zveste obiskovalce. Lani so kljub prenavljanju Welness centra Termalija nekoliko dvignili cene, a so vseeno imeli 330.000 prenočitev, odstotek več kot leto prej, za bazene pa prodali 490.000 vstopnic.

Prihodke so pomagali povečati tudi novosti v Aqualuni ter luksuzni Glamping Resort Olimia. Tamara P. Lapuh iz marketinga pravi, da letos pričakujejo še boljši obisk, saj bodo vse investicije v nekaj mesecih končane.