Če je kupec kralj, je kraljica – kartica zvestobe

Raziskava slovenskega »trga bedrc« ali kako nehvaležno je biti potrošnik brez članstva v klubih zaupanja. Popusti so strup za zvestobo potrošnikov, toda …

Objavljeno
24. avgust 2019 06.00
Posodobljeno
24. avgust 2019 07.10
Če v denarnici nimate vsaj treh kartic zvestobe ali na pametnem telefonu vsaj ene aplikacije, ki vas obvešča, kateri trgovec vas bo na določen dan v tednu najbolj bogato nagradil, niste tipični potrošnik. Foto: Igor Zaplatil/Delo Foto
V žep sem stlačila desetaka in odšla kupit navadna pakirana piščančja bedrca, ki jih stroka, če so razkosana, deli na krače in stegna. Kupci, pravijo, smo kralji, nočna mora in obsesija trgovcev. V dokaz nas obsipajo s karticami zvestobe, programi zaupanja, z »neverjetnimi« popusti, z nagradnimi kupončki, s posebnimi darilci, z zbiranjem točk, zvezdic, jabolk, v zadnjem času pa tudi z možnostjo, da si vse »zveste« aplikacije« naložimo na pametne telefone. A kupcu, ki gre po nakupih zgolj z gotovino, se brez kartic zvestobe ne piše prav dobro. Če je kupec kralj, je namreč kartica – kraljica, pri čemer vsaj prvi na ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.