Edine terme na morju z naložbo desetletja

Čez dva meseca bo LifeClass postal nov petzvezdični hotel s termalnim turizmom za izvoz, tudi na Kitajsko.

Objavljeno
24. marec 2016 10.09
Portorož napoveduje temeljite premike v podobi in vsebini turizma
Boris Šuligoj
Boris Šuligoj

Portorož – Portoroški LifeClass resno meri na celoletno turistično poslovanje in povečanje poslovanja na področju zdraviliške ponudbe. To je izhodišče, ki so si ga določili ob letošnji 11 milijonov evrov vredni naložbi, največji v tem desetletju. Kljub zaprtemu hotelu Slovenija (zaradi prenove v središču kraja) so v prvem trimesečju dosegli 100.000 evrov višji prihodek kot v istem obdobju lani.

V hotelih LifeClass že dolgo ne posvečajo največ poudarka poletni turistični sezoni, temveč programom zdravstvenega turizma, poudarja direktor trženja Janez Jager. »Iznašli bi radi recept za dolgoživost s kombinacijo naravnih zdravilnih dejavnikov, zdrave prehrane in v povezavi s kombinacijo vseh terapij dobrega počutja, tradicionalnih medicin in sodobne medicine. Navsezadnje smo v državi edino zdravilišče z 41.880 let starim, pod zemljo ujetim morjem (pramorjem), hkrati ob morju, kjer je v zraku zelo velik delež za zdravje nadvse pozitivnih negativnih ionov,« je poudaril Jager in dodal, da so v postopku pridobivanja dovoljenja za stekleničenje tega pramorja. »Ta voda bo namenjena zdravljenju, ni tako slana kot morje, odlikuje jo izjemna koncentracija nekaterih za zdravje koristnih mineralov,« je dejal Janez Jager.

Gostje iz Šanghaja

Dobra novica je informacija, da je postal Portorož zanimiv za zahtevnejše goste iz Šanghaja. Direktor šanghajskega podjetja Homing Swallow Yu Han je včeraj povedal, da namerava za začetek pripeljati od 500 do 600 gostov na leto, ki bodo bivali po deset do 15 dni. Vsak od njih je za paket počitnic samo v Portorožu (in z izleti v bližnje dele Evrope) pripravljen odšteti po 8000 evrov. »Tri leta smo iskali primerno destinacijo na Japonskem, v Nemčiji, ZDA, Švici in Italiji. Potem so nas v Trstu opozorili na Portorož. Tu imamo za naše goste zagotovo najboljše možnosti. Radi bi prihajali zunaj poletnih mesecev,« je dejal Yu Han.

Uspešni Sveti Martin

LifeClass tudi uspešno upravlja resort Terme Sveti Martin na Hrvaškem. »Lastnica hrvaških term, avstrijska družba Erste Banka Austria, ki upravlja dve milijardi evrov naložb v turizmu, nam je s tem dala posebno priznanje. V prvem letu prenovljenega poslovanja smo lani povečali prihodke za 18 odstotkov, dobiček pa 4,6-krat. Namenjen je vrsti oblik rekreacije, najbolj ponosni smo, da gostimo hrvaško nogometno reprezentanco. Gre za dober primer izvoza slovenskega znanja, kakršnega na področju turizma ni veliko, in prejemamo uporabnino tudi za slovensko blagovno znamko. Zdaj delamo vse, da bi ta model vpeljali tudi v Šanghaju,« je povedal Jager.

V prihodnjih dneh bodo odprli prenovljen hotel Mirna, pred poletjem bodo povečali in povsem drugače zastavili plažo Meduza. Za konec maja je predvideno še odprtje hotela Slovenija, ki bo pridobil pet zvezdic in povsem spremenil podobo središča Portoroža. Med drugim bodo v enem od prenovljenih lokalov ponujali značilne istrske jedi, pripravljene na sodoben način v obliki tapasov. Jeseni pa bodo prenovili še bazene v hotelu Riviera, kjer imajo na voljo 700 kvadratnih metrov vodne površine v bazenih z morsko vodo – zunanji bazen bodo nadkrili z zaščitno streho in omogočili kopanje na prostem tudi čez zimo.