Prihodnost šolstva

Delova komentatorja Ali Žerdin in Janez Markeš o tem, zakaj je ključno, da vizijo prihodnosti šolstva krojijo strokovnjaki s področja izobraževanja.
Fotografija: Ali Žerdin in Janez Markeš. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Odpri galerijo
Ali Žerdin in Janez Markeš. FOTO: Voranc Vogel/Delo

Čeprav bi se lahko ukvarjala z odhodom Karla Erjavca iz politike, brexitom ali procesom odstavitve ameriškega predsednika Donalda Trumpa, sta se Delova komentatorja odločila za razpravo o slovenskem šolstvu.

Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport namreč napoveduje pripravo bele knjige, pri čemer je »zanimivo, da so ob sestavljanju uredništva spregledali ljudi iz strokovno-znanstvenih inštitucij, ki se ukvarjajo z izobraževanjem,« je uvodoma poudaril Ali Žerdin in zastavil vprašanje: »Ime česa je to?«

Strokovnjaki, ki so izrazili nasprotovanje tovrstnemu uredništvu zahtevajo, »da bo bela knjiga res bela knjiga in ne alibi zanjo,« je komentiral Janez Markeš. Njihovi argumenti niso politični niti ideološki, so strokovni. 



Delova komentatorja sta se med drugim dotaknila vprašanja zahtevnosti šol. Žerdin je menil, da v dobi populizmov politična oblast hitro prisluhne zahtevam po nižanju šolskih standardov, Markeš pa je spomnil na pobudo ene od mater za ukinitev ocen, za katero je ministrstvo obljubilo, da jo bo upoštevalo pri snovanju bele knjige. To je sporno, je menil, vprašanje šolskih vsebin morajo naslavljati strokovnjaki, ki poznajo razvojno psihologijo. 

Preberite še:

Komentarji: