Prometna študija, ki jo je izdelala družba PNZ, predvideva, da bi na Glavnem trgu, ki je hkrati tudi glavno mestno parkirišče, ukinili dve tretjini parkirnih mest in več prostora namenili pešcem in javnim prireditvam. Po mnenju pripravljavcev študije bi bilo to bolj združljivo s prostorom v srednjeveškem mestnem središču. Izračunali so, da bo v prihodnjih 15 letih v središču mesta treba zagotoviti še najmanj 265 parkirnih mest, kar bi najlaže storili z gradnjo parkirne hiše zunaj mestnega središča.
Predlagali zamenjavo
Hiša za 1,8 milijona evrov
Za vstop v zasebno partnerstvo sta dva interesenta, prvi s Koroškega in drugi s Štajerskega. Strošek naložbe bi po Temnikerjevi oceni znašal od 10.000 do 12.000 evrov za eno parkirno mesto, skupaj najmanj 1,8 milijona evrov, če bi šlo za betonsko gradnjo. Podzemne garaže so dražje najmanj 3000 evrov na parkirno mesto. »Z doslednim nadzorom modrih con, ki jih že imamo, bi lahko v prejšnjih letih pobrali polovico denarja, potrebnega za parkirno hišo,« je prepričan Temniker. »Z javno-zasebnim partnerstvom bi se naložba za občino lahko sama pokrivala, saj z najemnino ne bi imeli večjih stroškov.« Pri tem računajo tudi na regijsko bolnišnico, ki bi zakupila nekaj prostora v garažni hiši.
Imajo tudi rezervne lokacije
Če jim ne bi uspelo dobiti zemljišča pri bolnišnici, imajo pripravljenih tudi nekaj alternativ. Za graščino Rotenturn in bodočo glasbeno šolo, kjer je že sto parkirnih mest, bi zaradi višinske razlike lahko uredili parkirno ploščad v dveh etažah in tako dobili še sto parkirnih mest. Nadomestni lokaciji sta še na začetku Meškove ulice, kjer je občina najprej nameravala graditi poslovni objekt Center Vital, ter ob avtobusni postaji, kjer je poligon avtošole. Pomanjkljivost prve je, da bi pomenila precej moteč poseg v prostor, druga pa je že preveč oddaljena od mestnega središča.