Slovenijo bo promoviral National Geographic

Britanski medij bo po digitalnih kanalih našo državo promoviral kot zeleno, petzvezdično in butično destinacijo
Objavljeno
17. november 2018 07.00
Posodobljeno
17. november 2018 07.00
FOTO: Arne Hodalič / National Geographic
Slovenska turistična organizacija (STO) je za okoli 600.000 evrov najela strokovnjake britanskega National Geographica. Z digitalno kampanjo bodo nagovarjali nemške, avstrijske, italijanske, francoske, britanske in ameriške turiste. Za promocijo Slovenije v tujini so letos namenili že slabih 11 milijonov evrov.

Da je vsebinski digitalni marketing vse pomembnejši pri promociji slovenskega turizma, se zavedajo tudi v STO pod vodstvom Maje Pak. Za predstavitev Slovenije na ključnih trgih so namreč najeli najboljše strokovnjake na tem področju – britanski National Geographic. Pred dnevi so namreč na portalu javnih naročil objavili obvestilo o izboru ponudnika za promocijo slovenskega turizma in vsebinsko večnamensko kampanjo. Na razpis so prejeli zgolj ponudbo najvplivnejšega svetovnega medija, ki bo za posel s STO prejel 492.000 evrov oziroma 600.240 evrov (skupaj z davkom).

»Gre za dobro izbiro medija, ki bo promoviral našo državo. National Geographic je sinonim za naravo, kar je naša konkurenčna prednost.«
Maja Uran Mavrič, strokovnjakinja za turizem


Na vprašanje, kaj natančno bodo počeli britanski strokovnjaki pri promociji našega turizma, so na STO odgovorili: »National Geographic bo izvedel foto- in videoprodukcijo štirih zgodb po konceptu 'storytellinga' [pripovedovanja zgodb] in v slogu vrhunskih vsebin National Geographica. Dodatno bomo pripravili promocijsko akcijo z nagradno igro, ki jo bo STO izvedla za večjo vključenost uporabnikov in učinkovitosti kampanje.« Ta bo potekala po digitalnih kanalih, ustvarjenih bo okoli 685.000 videoprikazov in več kot šest milijonov prikazov pasičnih oglasov.

»Za najmanj 21 dni bodo podobe Slovenije prevzele več strani na spletnih podportalih National Geographica, prav tako bodo vsebine objavljene na družbenih kanalih National Geographica, kot so: Facebook Travel, Instagram Adventure in Twitter,« pojasnjujejo. Kampanja bo trajala dobre tri mesece, natančneje od 14. januarja do 21. aprila prihodnje leto.

600.240
evrov bo National Geographic prejel za promocijo Slovenije


National Geographic je sinonim za naravo


Za promocijo Slovenije v tujini so na STO letos namenili že 10,85 milijona evrov. »Na izbranih trgih in med ključnimi ciljnimi skupinami na leto izvedemo več promocijskih aktivnosti, pri tem pa posebno pozornost namenjamo vsebinskemu digitalnemu marketingu. Pomembni del komunikacijskih dejavnosti poteka tudi na več kot 140 poslovnih dogodkih v 30 državah sveta, na leto izvedemo okoli dvesto študijskih potovanj za okoli 400 tujih novinarjev,« pravijo na STO, kjer zaposlujejo 40 ljudi.

Za tržno komuniciranje in promocijo države so letos prejeli 10,2 milijona evrov, za delovanje agencije pa 2,3 milijona evrov. »Gre za dobro izbiro medija, ki bo promoviral našo državo. National Geographic je namreč sinonim za naravo, kar je v turizmu naša konkurenčna prednost,« ocenjuje Maja Uran Mavrič, strokovnjakinja za turizem s Turistice – fakultete za turistične študije iz Portoroža. Cena, ki jo bo STO plačala britanskemu mediju za kampanjo, pa je po njenem mnenju razmeroma nizka, sploh če jo primerjamo z oglaševanjem na veleplakatih.