Twitter pred evropskimi volitvami zaostruje pravila

Družba z današnjim dnem uvaja nove omejitve na politično oglaševanje v državah članicah EU.

Objavljeno
11. marec 2019 12.55
Posodobljeno
11. marec 2019 14.47
Twitter želi z ukrepom »zaščititi zdravje javne razprave« na svoji platformi. FOTO: Kacper Pempel/Illustration/Reuters
Ju. K.
Ju. K.
Družbeno omrežje twitter z današnjim dnem uvaja nove omejitve na politično oglaševanje znotraj Evropske unije, namen katerih je preprečiti zunanje vmešavanje v demokratične procese na prihajajočih volitvah v evropski parlament.

Oglaševalci, ki bodo na platformi hoteli promovirati politične skupine oziroma kandidate, bodo morali iti skozi poseben proces verifikacije, s katerim bodo potrdili, da storitev naročajo v eni izmed držav članic EU, je o spremembi pravil že pred časom poročal Politico. Nova pravila za zdaj sicer ne bodo veljala za tematske oglase, ki se ne osredotočajo na specifično stranko ali kandidata, temveč obravnavajo izpostavljene teme, kot je, denimo, vprašanje migracij.  
 

Večja transparentnost


Twitter želi z ukrepom »zaščititi zdravje javne razprave« na svoji platformi. Podjetje je podobna pravila že pred časom uvedlo v ZDA, zdaj pa sledi tehnološkima konkurentoma Googlu in Facebooku pri njihovem širjenju v Evropo.

image
Facebook je pod pritiskom evropske komisije že pred časom uvedel strožja pravila političnega oglaševanja. FOTO: Robert Galbraith/Reuters


Med novimi ukrepi je tudi povečanje transparentnosti političnega oglaševanja. Promovirani tviti se bodo po novem shranjevali v javno dostopno bazo podatkov, kjer bo po poročanju ameriških medijev mogoče preveriti, koliko so stali, kolikokrat so se pojavili na platformi in kakšna je bila demografska struktura ljudi, ki so jih videli.