Branje na glas pri učencih z disleksijo poveča razumevanje besedila

Izsledki raziskave: Še posebno razumevanje kompleksnejših besedil je pri učencih z disleksijo skoraj na ravni vrstnikov brez te motnje

Objavljeno
10. oktober 2019 06.00
Posodobljeno
10. oktober 2019 06.00
Vsaj na začetku preverjanja znanja angleščine, na primer na nacionalnih preizkusih znanja, bi lahko učencem z disleksijo dovolili, da bralne naloge rešujejo ob hkratnem poslušanju, menita raziskovalki. Foto Jure Eržen
Učenci z disleksijo, ki se učijo tujih jezikov, imajo težave pri slišanju, prepoznavanju in tvorbi glasov, še posebej tistih, ki jih ni v njihovem maternem jeziku. Pomaga jim, da medtem ko berejo, besedilo hkrati poslušajo, to pa so pomembne ugotovitve tudi za učenje drugih predmetov, sta nam ob današnjem evropskem dnevu ozaveščanja o disleksiji razložili dr. Karmen Pižorn in dr. Milena Košak Babuder z ljubljanske pedagoške fakultete. Raziskovalki – dr. Karmen Pižorn je izredna profesorica za področje angleščine v izobraževanju, dr. Milena Košak Babuder pa docentka za specialno in rehabilitacijsko pedagogiko – ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.