Branje na glas pri učencih z disleksijo poveča razumevanje besedila

Izsledki raziskave: Še posebno razumevanje kompleksnejših besedil je pri učencih z disleksijo skoraj na ravni vrstnikov brez te motnje
Fotografija: Vsaj na začetku preverjanja znanja angleščine, na primer na nacionalnih preizkusih znanja, bi lahko učencem z disleksijo dovolili, da bralne naloge rešujejo ob hkratnem poslušanju, menita raziskovalki. Foto Jure Eržen
Odpri galerijo
Vsaj na začetku preverjanja znanja angleščine, na primer na nacionalnih preizkusih znanja, bi lahko učencem z disleksijo dovolili, da bralne naloge rešujejo ob hkratnem poslušanju, menita raziskovalki. Foto Jure Eržen

Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.

Komentarji: