Predstavitvena informacija

Effie Slovenija izbira najučinkovitejše kampanje v Sloveniji

Približuje se eden najbolj pričakovanih dogodkov v svetu tržnega komuniciranja – podelitev nagrad effie Slovenija 2018. V ljubljanski Festivalni dvorani bodo 14. marca zvečer podelili nagrade za tržnokomunikacijske ideje, ki dokazano delujejo.

Objavljeno
25. februar 2019 09.44
Posodobljeno
25. februar 2019 09.45
Jemie Peate Foto: Effie Slovenija
P. I.
P. I.
V ožjem izboru že devete izvedbe Effie Slovenija se za nagrado poteguje 13 finalistov. Čez dan bo v Hotelu Slon Effie dan učinkovitosti – izobraževalni dogodek z mednarodno priznanimi in domačimi strokovnjaki. Osrednji govornik bo Jamie Peate, predavatelj in globalni vodja maloprodajne strategije McCann World Group, najučinkovitejše globalne agencijske mreže na svetu. Zgodnje prijave po nižji ceni za izobraževalni dogodek in podelitev so na voljo tukaj.
 

Izobraževalni dogodek Effie dan učinkovitosti


image
Jemie Peate, Martina Merslavič, Maja Čulig, Leon Brenčič Foto: Effie Slovenija


Effie dan učinkovitosti, ki bo od zgodnjih jutranjih ur v Hotelu Slon, bo zapolnjen s predavanji treh vrhunskih strokovnjakov in predstavitvijo najučinkovitejših akcij zadnjih dveh let v Sloveniji, povezovala pa ga bo Martina Merslavič. Znanja, pridobljena na Effie dnevu učinkovitosti, so uporabna pri vsakdanjem delu na različnih področjih tržnega komuniciranja in širše. S svojimi izkušnjami, vprašanji in povzetki slišanega bodo tudi udeleženci prispevali k interaktivni izkušnji predavanj. Prvi predavatelj bo Jamie Peate iz McCann World Group, ki bo udeležencem razkril, kako vplivati na vedenje potrošnikov za doseganje najboljših poslovnih ciljev. Maja Čulig, izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine, edina finalistka regije za prestižne nagrade euro effie 2018, bo raziskovala mehanizme preobrazbe blagovne znamke. Addiko banka je z uspešno prenovo blagovne znamke pridobila status moderne, inovativne in digitalno napredne banke. Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v digitalni agenciji iPROM, je strateški svetovalec naročnikom pri uvajanju digitala v marketinške strategije. Na predavanju nas bo na podlagi izsledkov raziskave o medijski potrošnji popeljal čez metrike učinkovitosti tržno-komunikacijskih aktivnosti s poudarkom na digitalnih kanalih.

Zaključna prireditev Effie Slovenija 2018


V večernih urah bodo v ljubljanski Festivalni dvorani nagradili najbolj učinkovite tržnokomunikacijske kampanje v Sloveniji. Med finalisti, ki se potegujejo za najuglednejše nagrade na področju dokazano učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji, so oglaševalci A1 Slovenija, Droga Kolinska/Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Telekom Slovenije in UNICEF Slovenija ter agencije Agencija 101, ArnoldVuga, Direct media komunikacije, Formitas creative, Grey Ljubljana, Luna\TBWA, Pristop d. o. o. in Publicis One Slovenia.

image
V večernih urah bodo v ljubljanski Festivalni dvorani nagradili najbolj učinkovite tržnokomunikacijske kampanje v Sloveniji. Foto: Effie Slovenija


Vse o nagradah effie, osrednjih govornikih na Effie dnevu učinkovitosti in zaključni prireditvi Effie Slovenija 2018 najdete tukaj.