Jalovost oglaševanja prek navideznih vplivnežev

Podjetja spoznavajo, da velik del denarja, namenjenega spletnemu reklamiranju, odteka v prazno.

Objavljeno
16. maj 2020 06.00
Posodobljeno
16. maj 2020 06.00
Spletni status nekaterih vplivnežev je povsem odvisen od števila sledilcev, če so podatki lažni, pa to za podjetja, ki z njimi poslujejo, pomeni čisto izgubo. Foto Shutterstock
Ste morda že slišali za belgijskega umetnika Driesa Depoorterja? Verjetno ne, saj ni ravno znano ime na umetniški sceni, zato pa ga toliko bolj poznajo tisti, ki si želijo na družbenih omrežjih čim več sledilcev. Ena od njegovih umetniških instalacij se namreč imenuje Quick Fix in omogoča nakup nekaj tisoč všečkov ali sledilcev zgolj za en evro.Depoorter svoje domislice v obliki avtomata, ki je povsem enak avtomatom za nakup prigrizkov ali pijač, ni skonstruiral, da bi z njo služil, temveč da bi opozoril na vse bolj razširjen pojav lažnih sledilcev. Na prvi pogled v tem, da ima nekdo več sto tisoč ali celo nekaj ...