Japonski milijarder, ki bo letel na Luno, v nekaj dneh do najbolj deljenega tvita

Japonec je na twitterju obljubil sto milijonov jenov.
Objavljeno
07. januar 2019 08.30
Posodobljeno
07. januar 2019 09.07
Japonski milijarder Jasaku Maezava. FOTO: David Mcnew/AFP
Kako do najbolj deljenega tvita na svetu v le nekaj urah? Tako, da obljubiš, da boš razdelil sto milijonov japonskih jenov (809.000 evrov) med sto ljudi, ki bodo delili tvoj zapis. 

Japonec Jasaku Maezava je v ospredje svetovne pozornosti stopil septembra lani, ko se je predstavil kot prvi potnik vesoljskega plovila Starship podjetja SpaceX, ki bo to plovilo popeljalo okoli Lune.

Denarja mu seveda ne manjka, pridobil pa si ga je s spletno prodajo oblačil. Kar deset milijard jenov (80 milijonov evrov) prometa je njegova spletna prodajalna Zozotown imela samo med božičem in novim letom. In kot je razbrati iz tvita, je Maezava v zahvalo kupcem 5. januarja ponudil nekaj svojega bogastva. »Da bi sodelovali, me morate slediti in deliti ta zapis,« je tvitnil in do danes, ko se tudi izteče možnost sodelovanja, zbral več kot 4,2 milijona delitev.



43-letnik je po ocenah analitikov težek kar tri milijarde dolarjev, veliko sredstev namenja nakupom umetnin in podpori umetnikom. Do osem ustvarjalcev z različnih področij namerava Maezava tudi popeljati s seboj na potovanje okoli Lune, ki bo predvidoma leta 2023. Koliko je plačal za vesoljsko karto, ni znano, je pa takrat prvi mož podjetja SpaceX Elon Musk dejal, da gre za »veliko« denarja.

Japonski milijarder je s svojim tvitom tako za več kot pol milijona delitev podrl prejšnji rekord Carterja Wilkersona, ki je aprila 2017 uporabnike družbenega omrežja prosil, naj delijo njegov zapis, da si bo zagotovil brezplačnega piščanca pri verigi hitre prehrane Wendy's. Kljub veliki podpori tudi nekaterih zvezdnikov mladeniču ni uspelo zbrati zahtevanih 18 milijonov delitev, kolikor so jih želeli pri restavraciji, a že 3,8 milijona jih je bilo dovolj za letno zalogo piščančjih medaljonov (verjetno ni treba poudarjati, kako velika reklama za restavracijo je bila tviteraška akcija).



Pred Wilkersonom je kar tri leta rekord v rokah držala druščina igralcev z voditeljico Ellen Degeneres na čelu, ki je na podelitvi oskarjev leta 2014 z mobilnim telefonom posnela selfi.