Sašo Palčič: »Mladi so na spletu videli vse. Oni so splet«

Kako bo generacijski preskok vplival na digitalni marketing in v čem se ta razlikuje od običajnega.

Objavljeno
15. februar 2020 06.00
Posodobljeno
15. februar 2020 06.00
V digitalnem svetu je spletna stran prevzela vlogo, ki so jo pri prvem stiku včasih imeli napisi nad vrati trgovin, urejenost poslovnega prostora ali celo slog oblačenja. FOTO: Shutterstock
Digitalni marketing je pojem, ki ga je precej lažje zaslediti kot definirati. Omenja se v povezavi z modernim načinom vodenja podjetij, čeprav je v svetu razširjen že trideset let, opozarja Sašo Palčič, direktor agencije za digitalni marketing Madwise. Z njim smo se pogovarjali o ustvarjanju spletne strani Malih junakov, kreativni svobodi, pomanjkanju drznosti …Spletne strani so pogosto naš prvi stik z ljudmi ali podjetji; prek njih si ustvarimo prvi vtis. Lahko potegnete kakšno zgodovinsko vzporednico?V digitalnem svetu je spletna stran prevzela vlogo, ki so jo pri prvem stiku včasih imeli napisi nad vrati trgovin, urejenost ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.