Delova podjetniška zvezda je škofjeloški Polycom
Prepričali so z rastjo poslovanja na zahtevnem avtomobilskem trgu, digitalizacijo, izobraževanjem kadrov.
Odpri galerijo
Brdo pri Kranju – Polycom iz Škofje Loke je letošnja Delova podjetniška zvezda. Škofjeloška družba je komisijo prepričala z rastjo poslovanja, usmerjenostjo v digitalizacijo, uspešnim poslovanjem na zahtevnem svetovnem avtomobilskem trgu, vlaganjem v izobraževanje zaposlenih in potencialom uspešnega nadaljnjega poslovanja.
Medijska hiša Delo je podelila prestižni kipec družbi Polycom v lasti bratov Iztoka in Igorja Stanonika. »Nagrade imajo čedalje večji pomen, še posebno zdaj, ko je težko pridobivati kadre. Hkrati opažamo, da tudi zaradi tega in večje prepoznavnosti dobivamo v podjetje več prošenj za različna delovna mesta, tudi za takšna, za katera smo včasih menili, da kadrov ni mogoče dobiti,« je dejal Iztok Stanonik.
Polycom je izbrala strokovna komisija izmed desetih nominiranih podjetij, ki smo jih med malimi in srednjimi hitrorastočimi družbami izbrali in predstavili v Delu in Svetu kapitala.
Polycom za kupce razvije izdelek, orodje in proizvaja polimerne izdelke. Če želijo uspeti na zasičenem svetovnem trgu, imajo le eno možnost – da so dobri, imajo vrhunske kompetence in odlično organizacijo poslovanja. In to jim uspeva, je zapisala strokovna komisija. Družba je čiste prihodke od prodaje v zadnjih petih letih povečala za 75 odstotkov, na lanskih 31,2 milijona evrov, pri tem pa ustvarila skoraj dva milijona evrov čistega dobička.
Delež izvoza v prodaji znaša 81 odstotkov. Izvažajo na trge Evropske unije, Severne in Srednje Amerike in Azije. Večinoma prodajajo avtomobilski industriji, tako da ima vsak avto na svetu vgrajen vsaj en Polycomov izdelek. Hkrati zmanjšujejo odvisnost od avtomobilske industrije. Družba vlaga v digitalizacijo. Postavili so digitalizirano tovarno, v kateri bodo izdelovali zahtevne izdelke z visoko dodano vrednostjo.
Delo je podelilo tudi nagrado bralcev – ti so za svojo zvezdo izbrali podjetje Vasco iz Šenčurja, ki malim in srednjim podjetjem zagotavlja poslovno programsko opremo.
Medijska hiša Delo je podelila prestižni kipec družbi Polycom v lasti bratov Iztoka in Igorja Stanonika. »Nagrade imajo čedalje večji pomen, še posebno zdaj, ko je težko pridobivati kadre. Hkrati opažamo, da tudi zaradi tega in večje prepoznavnosti dobivamo v podjetje več prošenj za različna delovna mesta, tudi za takšna, za katera smo včasih menili, da kadrov ni mogoče dobiti,« je dejal Iztok Stanonik.
Polycom je izbrala strokovna komisija izmed desetih nominiranih podjetij, ki smo jih med malimi in srednjimi hitrorastočimi družbami izbrali in predstavili v Delu in Svetu kapitala.
Polycom za kupce razvije izdelek, orodje in proizvaja polimerne izdelke. Če želijo uspeti na zasičenem svetovnem trgu, imajo le eno možnost – da so dobri, imajo vrhunske kompetence in odlično organizacijo poslovanja. In to jim uspeva, je zapisala strokovna komisija. Družba je čiste prihodke od prodaje v zadnjih petih letih povečala za 75 odstotkov, na lanskih 31,2 milijona evrov, pri tem pa ustvarila skoraj dva milijona evrov čistega dobička.
Delež izvoza v prodaji znaša 81 odstotkov. Izvažajo na trge Evropske unije, Severne in Srednje Amerike in Azije. Večinoma prodajajo avtomobilski industriji, tako da ima vsak avto na svetu vgrajen vsaj en Polycomov izdelek. Hkrati zmanjšujejo odvisnost od avtomobilske industrije. Družba vlaga v digitalizacijo. Postavili so digitalizirano tovarno, v kateri bodo izdelovali zahtevne izdelke z visoko dodano vrednostjo.
Delo je podelilo tudi nagrado bralcev – ti so za svojo zvezdo izbrali podjetje Vasco iz Šenčurja, ki malim in srednjim podjetjem zagotavlja poslovno programsko opremo.
Projekt so podprli generalni pokrovitelj KD Skladi, veliki pokrovitelji Deloitte, FMR, Hofer, Mercedes Benz, Riko, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav, pokrovitelji EKOSEN, SIQ in Slowatch, partnerji IEDC Poslovna šola Bled, Iskratel, Slovenski podjetniški sklad in Steklarna Hrastnik ter strokovna partnerja AJPES in Sofos. Posebna hvala gre Rimskim termam, ki so zmagovalno podjetje nagradili s programom timbildinga, Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS za svetovalni kotiček na dogodku in Kongresnemu centru Brdo za gostoljubnost.