Predstavitvena informacija

Ključ do uspešnega treninga za maraton: ogrevanje

Objavljeno
03. april 2019 07.04
Posodobljeno
03. april 2019 07.04
Oglasno sporočilo
Oglasno sporočilo
Priprave na Rio Mare Parenzana maraton jemljemo zelo resno, zato smo za pomoč pri treningih prosili ljubiteljico športa in simpatično vlogerko Anjo Susič, ki nam tokrat predstavlja preproste in učinkovite vaje za ogrevanje. Da bomo pripravljeni na fizične napore, pa Ana Žontar Kristanc razkriva recept za zdravo in lahko kosilo, ki je izjemno hitro pripravljeno, obenem pa tudi zelo okusno.
 

Začenjamo s preprostimi in učinkovitimi vajami za ogrevanje, ki jih ne smete izpustiti na nobenem treningu. Ogrevanje je namreč ključni element vsake vadbe, saj poskrbi, da mišice postanejo prožnejše, kar zmanjša možnost za poškodbe. Tudi trenerka športne rekreacije Anja Susič poudarja, da je ogrevanje izjemno pomembno, da se telo pripravi na fizični napor, obenem pa zagotavlja tudi doseganje boljših rezultatov. Vsem začetnikom pa svetuje, da tek kombinirajo s hojo in intenzivnost vadbe prilagodijo svojim zmožnostim.
 

 

Rio Mare Parenzana maraton bo 27. aprila, zato imate še dovolj časa, da se nam pridružite pri pripravah in se z nami podate na najlepši tekaški dogodek na Obali. Čudovita pot ob morju, po kateri bomo tekli, se začne v Kanegri in konča v Portorožu. Maraton je primeren tudi za začetnike, saj ponuja tek na 6 km, 13 km in 21 km, tako da lahko izberete razdaljo, ki najbolj ustreza vaši fizični pripravljenosti. V prihodnjih tednih pridno spremljajte Anjo Susič na njenih družbenih omrežjih Facebook in Instagram ter ne zamudite nagradnih iger, v katerih lahko osvojite startnine za maraton, in ostanite v formi z Rio Mare.

 



 


Preden se podamo na ta tekaški izziv, moramo svoje telo razvajati s hranljivimi obroki, ki nam bodo pomagali pri premagovanju naporov in zagotovili hitrejšo regeneracijo. Tega se zaveda tudi Ana Žontar Kristanc, ki tokrat predstavlja sveže bučkine špagete s peteršiljevim pestom, svežim češnjevcem in tunino. »Bučkini špageti so odlična izbira za vse, ki bi radi ostali v formi, a pri tem ne želijo delati kompromisov glede okusa. Nežna tunina Rio Mare Leggero, ki ima 60 % manj maščob v primerjavi z običajno tunino v oljčnem olju, se odlično povezuje z bučkinimi špageti in svežimi češnjevimi paradižniki, aromatičen peteršiljev pesto pa poskrbi za pravo eksplozijo okusov, ki se ji ne boste mogli upreti.«

 




Recept je tudi odlična rešitev za vse, ki nimate veliko časa za kuhanje, saj si jih lahko pripravite vnaprej. »Bučkini špageti ohranijo okus in svežino, tudi če jih zaužijete nekaj ur po pripravi. Lahko si jih na primer nesete s sabo v službo ali si jih privoščite kot lahko kosilo, preden se odpravite na trening,« je še dodala avtorica številnih uspešnih kuharskih knjig.
Celoten Anin recept za sveže bučkine špagete s peteršiljevim pestom, svežim češnjevcem in tunino preverite na njenem blogu Anina kuhinja. Za več receptov z izdelki Rio Mare pridno spremljajte blog www.aninakuhinja.si  in facebook www.facebook.com/Rio.Mare.Slovenija.