Na okroglo: Telovadba z žogo (2)

Objavljeno
07. december 2018 07.12
Posodobljeno
07. december 2018 07.12
dr. Maja Dolenc
dr. Maja Dolenc
Stabilen trup daje tudi oporo hrbtenici in zagotavlja pravilno telesno držo. Marsikdo napačno razmišlja, da so velike žoge bolj kot ne terapevtski pripomoček ali pa je njihova uporaba omejena zgolj na vadbo nosečnic.

Če izbiramo vaje, kjer je treba vzpostaviti dobro ravnotežje, zagotovimo velike krepilne učinke na mišice, ki stabilizirajo trup. Štirje funkcionalni gibi v predelu trupa so upogibi, iztegi, bočni upogibi in zasuki, ki so v današnji telovadbi v ospredju. Samo še opozorilo … Pred izvedbo vaje se najprej usedemo ali uležemo na žogo, potem pa jo kotalimo v želeno smer (do opore na lopaticah, do stika s stegni, golenmi).

V glavnem delu se pri vajah moči večinoma opiramo na žogo s posameznimi deli telesa. Ker je velika žoga nestabilna podlaga, moramo dobro napeti mišice trupa, preden izvajamo gibe z okončinami.

Za glavni del si vzemite od 20 do 30 minut, za raztezne vaje pa okoli 5 minut.