Načrt vadbe: 17 tednov do hitrega maratona

Objavljeno
11. julij 2016 10.07
Posodobljeno
11. julij 2016 10.07
Klemen Laurenčak
Klemen Laurenčak
Maratonski načrt je tak kakor polmaratonski, le količine so večje. Predvideva se, da vsi, ki se odpravljajo na maraton, že dokaj redno tečejo, s tem načrtom pa bodo svojo vadbo le še sistemizirali. Navodila so enaka kot za polmaratonce, v prvih tednih ni toliko pomembna količina teka, bolj pomembno je, da vpeljete trening v svoj tedenski urnik, da treningov ne spuščate in da dosledno izvajate dodatne aktivnosti (moč, tehnika, strečing). Če ste v stiski s časom, pojdite na tek za 30 minut, naredite nekaj vaj za moč in to je to. Na startni črti v Ljubljani bo štel vsak pretečen kilometer.

***

Upamo, da vam bodo predlagani načrti vadbe v pomoč. Najbolje je, da si načrt obesite na steno ali hladilnik, da vas bo večkrat na dan opomnil, kaj morate še narediti v pripravi za Ljubljanski maraton. Na koncu največ šteje rednost vadbe. Vloženi trud in čas se vam bosta večkratno poplačala z dobro tekaško pripravljenostjo. To pa je prva stvar, ki jo dolgujete sebi, ko se odločite za udeležbo na maratonu.

Najbolj veseli bomo, če boste tekli z nami. In po najboljšem tekaškem načrtu. Imamo le 15 let izkušenj, upamo, da to nekaj šteje.