Nič več ni tako, kot je bilo

Novi Addict je še lažji, še bolj tog in zato še hitrejši!

Objavljeno
24. julij 2019 13.06
Posodobljeno
24. julij 2019 13.27
Novih Addictov je kar 10! Najprestižnejši je Scott Addict RC Ultimate, ki je bil pred kratkim predstavljen na dirki po Franciji 2019. Foto Scott
Novih Addictov je kar 10! Najprestižnejši je Scott Addict RC Ultimate, ki je bil pred kratkim predstavljen na dirki po Franciji 2019. Sledijo mu: Addict RC Premium, RC Pro, RC 10, RC 15, RC 20 in RC 30. tako kot smo pri Scottu vajeni, geometrija je enaka, samo kakovost karbona jih loči in oprema s katero so opremljeni. Tako so zopet na ceste poslali modele med katerimi bo prav gotovo vsak ljubitelj najboljših koles našel model zase.

 

Vse je novo


Ne, novi Addict ni za tiste, ki še niso sprejeli kolutnih zavor, kajti niti en model nima običajnih zavornih čeljusti. Kar najprej pade v oči je Addictova aerodinamika, saj prejšnji modeli niso bili tako izrazito podrejeni aero obliki, drugo kar takoj pritegne je integrirano krmilo v katerem so skriti vsi kabli, bovdni in pletenice.

image
Ob pogledu na novega Addicta RC, ne moremo mimo občutka, da je Scott naredil tehnološko napredno mešanico med modelom Foil in prejšnjo generacijo Addicta. Foto Scott


Ne gre za kozmetični popravek, ampak za doseganje boljše aerodinamike. Novi Addict RC prihaja z dvema različicama krmila, prvo so poimenovali Syncros IC Combo, drugo pa Syncros Creston IC, prva različica je popolnoma integrirano toporišče s krmilom, druga različica je običajna, kjer sta krmilo in toporišče, nosilec krmila, ločena. Vendar, novost je ta, da imata obe različici povsem skrite kable! Ob pogledu na novega Addicta RC, ne moremo mimo občutka, da je Scott naredil tehnološko napredno mešanico med modelom Foil in prejšnjo generacijo Addicta.
 

Scott Addict RC ima popolnoma dirkalno geometrijo


Kar pomeni, da je to specialka, ki je namenjena najboljšim dirkačem in zelo, zelo zahtevnim rekreativnim kolesarjem, tistim, ki si zelo radi pripnejo tudi startno številko amaterskih dirk. Okvir so dodatno »ojačali« na področju gonilnega sistema, sredine kolesa, prav tako pa tudi obe obverižni cevi.

image
Ne, novi Addict ni za tiste, ki še niso sprejeli kolutnih zavor, kajti niti en model nima običajnih zavornih čeljusti. Foto Scott


Scottovi tehnologi so zopet naredili izredno lahek, tog, saj je kar 14,5% bolj tog od predhodnika in aerodinamičen okvir, ki pa je tudi udoben, kar pomeni, da so s svojim delom dosegli tisto, kar skušajo vsi najboljši izdelovalci okvirjev, uspe pa le redkim. Da bi še dodatno znižali težo so Addictu popolnoma očistili in spolirali tudi notranjost cevi okvirja. Zadnja vilica je krajša oz. nižje zaključena, kot pri prejšnjem Addictu, s tem so dosegli spet nižjo težo in boljšo aerodinamiko kolesa.

image
Novi Addict je še lažji, še bolj tog in zato še hitrejši!  Foto Scott


Z novim Addictom RC prihaja tudi povsem nov sedež Syncros Belcara Regular 1.0. To je lahek sedež s karbonskimi nastavki, ki pa je krajši od običajnih, kljun sedeža je nekoliko širši, kot smo to vajeni, prav tako je širši sedalni del. To je sedež za zmerno gibčne kolesarje, kar pomeni, da je prilagojen večini.
Novega Scott Addicta RC lahko izbirate med kar sedmimi velikostmi! In, da pri Scottu zdaj sploh ni nič več tako, kot je bilo...(se nadaljuje)