Ste kdaj boksali – od doma 2. del 

V Fight Clubu Ljubljana nadaljujejo »boks od doma«. Aljaž, državni prvak, je trening izvedel na prostem.

Objavljeno
26. marec 2020 11.00
Posodobljeno
26. marec 2020 12.01
Bi kdo kdaj pomisli, da bi lahko hodil tudi na trening boksa – od doma? FOTO: Shutterstock
Bi kdo kdaj pomislil, da bi lahko hodil tudi na trening boksa – od doma? Verjetno ne, a se je zgodilo tudi to, zaprte telovadnice so nas prisilile, da se vsi znajdemo drugače. Vendar ni težko. Sašo Weixler​, trener in vodja iz ljubljanskega boksarskega kluba FCL – Fight Club Ljubljana, je drugi trening opisal takole: »Tokrat je trening boksa prikazal Aljaž. Identičen trening lahko naredite tudi vi, vse skupaj pa si prilagodite glede na svojo formo.

Oglejte si še prvi del:
Ste kdaj boksali – od doma 1. del 
 


Aljaž je izvedel trening na športnem igrišču (takrat igrišča še niso bila zaprta), kjer je prikazal tri runde po tri minute treninga boksa. Po izbiri lahko naredite dve ali tri serije teh rund. 


 

1. runda 

Boks s senco, šado boks – izvajanje vseh udarcev s premikanjem v vse smeri.
 

2. runda

Boks s senco, šado boks z ročkami in intervali – če ročk nimate, lahko z vodo napolnite dve pollitrski plastenki in tako obremenite roke ter nadomestite uteži. Naredite klasičen šado boks, vmes pa si določite desetsekundne intervale in tako popestrite to vajo. 
 

3. runda  

Vaje za moč s 30-sekundnimi intervali, torej sklop šestih vaj. 


Na tleh z rokami + tek na mestu s kolenoma izmenično proti obrazu (mountain climbers): 30 sekund 
Vojaški poskoki (burpee): 30 sekund 
Zapiranje knjige: 30 sekund 
Ruski twist: 30 sekund 
Hrbet (zaklon trupa leže): 30 sekund 
Osnovni položaj stabilizacije (plank): 30 sekund 
Počepi: 30 sekund

Kot vemo, so vsa igrišča v državi trenutno zaprta. Vaje lahko delate doma, na terasi, balkonu ...