Tekaški program za začetnike: Četrti teden ali uživanje v teku

Objavljeno
03. marec 2015 10.03
Posodobljeno
16. oktober 2015 09.10
Klemen Laurenčak
Klemen Laurenčak
Če ste zamudili prve tri tedne, lahko začnete zdaj, vsi tedenski programi so na voljo na spodnjih povezavah!

 

Prvi teden

Drugi teden

Tretji teden

Program je namenjen popolnim začetnikom, ki nimajo izkušenj s tekom, ali pa niso tekli že zelo dolgo (več let). Treninge je smiselno opraviti v načrtovanem vrstnem redu, saj je predvideno postopno povečevanje količine teka in s tem obremenitve na telo. V prvem delu programa bo v vadbo vključeno ogromno hoje. To je zelo pomemben del vadbe, ki tekaču pomaga zgraditi potrebno moč v nogah, da lahko teče več, brez da bi se poškodoval. Hitrost teka je v tem programu drugotnega pomena! Potrebno je teči sproščeno in počasi. Vodilo vam je lahko pogovorni tek – hitrost teka, pri katerem se še vedno lahko normalno pogovarjate s sotekači. Ne preskakujte treningov, načrtovana postopnost je zelo mila, vendar edina pot do teka brez klasičnih tekaških poškodb (npr. vnetje pokostnice, bolečine v kolenu,…). Tekaški del programa opravite po nezahtevnem terenu.