Tudi občasni tekači potrebujete program vadbe

Kdor ne teče redno, ima navadno težave začeti teči več, saj se lahko vedno znova pojavijo težave, ki z redno vadbo izginejo.

Objavljeno
11. avgust 2020 12.12
Posodobljeno
12. avgust 2020 09.03
Tecite počasi, bodite potrpežljivi, hitrost boše prišla na spored. FOTO: Jure Eržen
Klemen Laurenčak
Klemen Laurenčak
Boleča kolena, boleč hrbet, utrujenost po krajšem teku in podobno. Te težave počasi zginejo, ko se telo okrepi. Načrt za vadbo je za vas dokaj enostaven, treba je samo redno trikrat do štirikrat na teden teči.



Na začetku nič intenzivnega, potem pa počasi dodajate kaj daljšega ali hitrejšega. Spet mora vsak sam presoditi, kakšne so njegove sposobnosti. Lahko pa vam iz tekaških izkušenj povemo, da je vsaka prenagljenost v teku lahko kaznovana s prisilnim počitkom.

Tecite počasi, bodite potrpežljivi, hitrost boše prišla na spored. Glavni cilj za prihodnje mesece sta nabiranje kilometrov in redna tekaška aktivnost.

image
Tekaški program za občasne tekače. FOTO: Arhiv Polet


***

Klemen Laurenčak je v mladinskih letih bil aktivni atlet, tekel je na srednje in dolge proge, bil tudi clan mladinske državne
reprezentance za Evropsko prvenstvo v krosu, profesorj športne vzgoje. S študijsko usmeritvijo v športno treniranje je opravil
usmerjanje triatlona in atletike, ter si s tem pridobil kvalitetno in široko znanje, predvsem na podrocju vzdržljivostnih
športov. Postal je zunanji strokovni sodelavec fakultete za šport na katedri za atletiko.
Že kot študent je  pricel z delom z rekreativnimi tekaškimi ekipami pod vodstvom dr. Škofa. V zadnjih devetih
letih je sodeloval s skoraj 1000 tekaci, na vseh nivojih, od zacetnikov do maratoncev.