Boljša ponudba ni nujno samo prednost

Nissan micra 1.0 N-connecta: Litrski bencinski motor zmore 100 KM, na voljo pa je še močnejša različica.
Fotografija: Nissan micra je z novo generacijo malce daljša in nižja. FOTO: Gregor Pucelj
Odpri galerijo
Nissan micra je z novo generacijo malce daljša in nižja. FOTO: Gregor Pucelj

Ime naj bi nakazovalo, da gre za majhen avtomobil, vendar je takšen le zunaj. Kljub majhnosti ponuja precej prostora potnikom, obenem so tudi vozne lastnosti na zavidljivi ravni. Prej se zatakne pri ceni, saj v tem razredu kupci še vedno gledajo na čim manjše stroške in tudi konkurenca je precejšnja.

Notranjost je moderno oblikovana, kakor da gre za avtomobil višjega razreda. FOTO: Gregor Pucelj
Notranjost je moderno oblikovana, kakor da gre za avtomobil višjega razreda. FOTO: Gregor Pucelj


Nissan micra je že dolgo v ljudski zavesti. Za seboj ima 36 let zgodovine in več kot sedem milijonov prodanih primerkov, tokrat pa je pred nami avtomobil, ki po kakovosti spada celo v višji razred, a kaj, ko to ni nujno samo prednost.
Moderne linije in kakovostni materiali so opazni zunaj in znotraj, tudi visokorasli imajo spredaj povsem dovolj prostora (zadaj lahko sedijo sopotniki do 180 cm višine), prav tako je potniški občutek na precej višji ravni kot v prejšnjih micrah.



Notranjost je moderno oblikovana, kakor da gre za avtomobil višjega razreda. FOTO: Gregor Pucelj
Notranjost je moderno oblikovana, kakor da gre za avtomobil višjega razreda. FOTO: Gregor Pucelj


Avtomobil je zdaj tudi daljši za 174 mm in meri skoraj natanko štiri metre (3999 mm), malce pa je nižji, zato nižje sedi tudi voznik, boljše vozniške občutke pa ima tudi zaradi močnejšega bencinskega motorja, vendar se kaj bistveno od konkurence ne razlikuje.

Nissan micra 1.0 N-connecta. FOTO: Aljaž Vrabec
Nissan micra 1.0 N-connecta. FOTO: Aljaž Vrabec


Enolitrski bencinar zmore sto konjskih moči (74 kW), ki se dobro obnesejo na cesti, saj gre micra precej poskočno v klanec. Končno hitrost doseže pri 185 kilometrih na uro, do stotice poseže v 10,9 sekunde. Poraba je bila malce nad šestimi litri na sto prevoženih kilometrov, kar je soliden dosežek, če bi imeli lažjo desnico, pa bi lahko šlo še nižje. Za razporejanje moči je v testnem primerku skrbel petstopenjski ročni menjalnik, a za isti motor lahko izberete tudi samodejnega. Pri micri je sicer na voljo še močnejši bencinar s 117 konjskimi močmi.

V dolžino meri skoraj natanko štiri metre (3999 mm). FOTO: Aljaž Vrabec
V dolžino meri skoraj natanko štiri metre (3999 mm). FOTO: Aljaž Vrabec


Potniki v notranjosti poleg ličnosti opazijo tudi kakovostno izdelavo in številne odlagalne površine. Prtljažnik s 300 litri prostora ni nič posebnega, zaradi vdrtega dna pa je rob precej visok. Zadnja klop se podira v razmerju 60:40, a verjetno bi bilo kdaj koristno, če bi se tudi premikala, da bi s tem zadaj pridobili še nekaj litrov prostora.
Zadnja klop se podira v razmerju 60:40, a verjetno bi bilo kdaj koristno, če bi se tudi premikala, da bi s tem zadaj pridobili še nekaj litrov prostora. FOTO: Gregor Pucelj
Zadnja klop se podira v razmerju 60:40, a verjetno bi bilo kdaj koristno, če bi se tudi premikala, da bi s tem zadaj pridobili še nekaj litrov prostora. FOTO: Gregor Pucelj


Pri Nissanu sicer veliko stavijo na personifikacijo in tako ima kupec s pestro izbiro barv, nalepk in oblazinjenja na voljo več kot sto možnosti osebne prilagoditve vozila. Nekatere barve in različice so resnično atraktivne.

Nissan micra 1.0 N-connecta. FOTO: Aljaž Vrabec
Nissan micra 1.0 N-connecta. FOTO: Aljaž Vrabec


V opremskem paketu N-connecta dobi kupec precej pripomočkov, tudi navigacijski sistem, zadnje parkirne senzorje, usnjen volan, električni pomik zadnjih stekel, samodejno klimatsko napravo, zatemnjena zadnja stekla … Ni malo, ob nekaj popusta (2660 evrov) je tudi cena znosna pri 14.740 evrih. To glede na ponujeno ni malo, vendar se kupci manjših avtomobilov nemalokrat raje odločijo za cenejše različice z manj dodane opreme.

Nissan micra 1.0 N-connecta. FOTO: Aljaž Vrabec
Nissan micra 1.0 N-connecta. FOTO: Aljaž Vrabec

Komentarji: