Dostavnik je za dizel

Ford transit connect furgon: Kompaktni »obrtnik«
Fotografija: Za dostavo prirejeni velikoprostorec je praktičen izdelek. Foto Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Za dostavo prirejeni velikoprostorec je praktičen izdelek. Foto Gašper Boncelj

So avtomobili, ki so hkrati dostavniki. Ta drugi del je pri tovorni različici forda transita connect še posebno poudarjen. Svojo nalogo opravlja zelo korektno.


To ni velik dostavljač, takšen transit je dolg le 4,5 metra, če bi imel zadaj stekla, bi mu rekli velikoprostorec. Tako pa je to vozilo, ki je namenjeno za prevažanje tovora. Tega boste dokaj preprosto nakladali skozi krilna prtljažna vrata, malo manj skozi desna drsna vrata, kjer je odprtina manjša. V tovornem delu so tla dobro prevlečena s snovjo, ki ni drseča, da se tovor ne premika gor in dol, za njegovo pritrjevanje je več rink, prostor pa je do potniškega dela čvrsto pregrajen, z mrežo je zaščiteno tudi prtljažno okno, ki sicer ni prav veliko, a nekaj pogleda nazaj voznik le ima. V pomoč mu je tudi vzvratna kamera, katere slika se prikaže v vzvratnem ogledalu.

Nakladalne možnosti za manjše prevoznike. Foto Gašper Boncelj
Nakladalne možnosti za manjše prevoznike. Foto Gašper Boncelj


Stranski ogledali nista veliki in prav pogled vstran najbolj trpi: pri zavijanju, pri katerem je treba biti v mestnem prometu res zelo previden, na primer kolesarja zagledamo šele, ko je tik ob vozilu. Še kak minus? Morda to, da spredaj lahko sedi le še sovoznik, morda bi bila namesto njegovega sedeža boljša klop, da bi se lahko na njej stisnila dva. A potem bi morda rekli, da nista deležna posebnega udobja … Armaturna plošča ni krik zadnje mode, nobenih atraktivnih prikazov ne ponuja. V bistvu gre za staro šolo merilnikov, ki jim glede ergonomije nič ne manjka. Še celo na pogled hudo špartanska avdionaprava se mi je zdela priročna, telefonski bluetooth tudi. Morda se res staram, a vendarle imam rad, da so te stvari preproste.

Armaturna pološča ima preprosto zasnovo, a to je včasih za uporabo celo bolje. Foto Gašper Boncelj
Armaturna pološča ima preprosto zasnovo, a to je včasih za uporabo celo bolje. Foto Gašper Boncelj


Ta Fordov mali gospodar je prijetno vozen avtomobil. Podvozje se zdi ustrezno čvrsto, čeravno ga nismo naložili do skrajnih meja (zatrjevana nosilnost je 750 kg). Občutek za volanom ni slab in dobro se je odrezal tudi v takšnem primeru edini smiselni motor, 1,5-litrski dizelski štirivaljnik (moč  88 kW/105 KM). Na papirju se ni zdel kaj posebnega, a je lepo in zgodaj odziven in korektno umirjen. Poraba goriva je bila s 6,5 do sedmimi litri spodobna, niti ne odstopa kaj dosti od uradnega podatka, ki ga navaja tovarna.


 

Komentarji: