Električni športni terenec, katerega masko krasi divja mačka, je po videzu predvsem športen in prav nič terenski. Zaradi velike medosne razdalje, ki znaša skoraj tri metre, je znotraj zelo prostoren in udoben; nepričakovano dobro se sedi tudi zadaj. Preseneti še zmogljivost prtljažnega prostora – ta v osnovi meri 656 litrov in je povečljiv.
Jaguarjevi inženirji so za i-pace razvili nov litij-ionski pogonski akumulator zmogljivosti 90 kWh in ga namestili zelo nizko na sredini med obema osema, s čimer so dosegli nizko težišče in porazdelitev teže v razmerju 50:50. Shranjena energija poganja dva v Jaguarju zasnovana elektromotorja, ki sta vgrajena ob glavnih oseh in zmoreta največjo skupno moč 400 »konjev« (294 kW). To pomeni, da i-pace pospeši od 0 do 100 km/h v 4,8 sekunde. Pogon je štirikolesni in zagotavlja dober oprijem koles v različnih razmerah.
Po standardu WLTP, pravijo, bi z napolnjenim pogonskim akumulatorjem prevozili 470 kilometrov, na hitri 50-kilovatni polnilnici z enosmernim tokom bi praznega napolnili do 80 odstotkov zmogljivosti v 85 minutah – tako tovarna. H gospodarni rabi električne energije gotovo pripomore tudi navigacijski sistem, ki preuči topografijo poti do cilja in na podlagi podatkov s prejšnjih potovanj, na primer, o načinu vožnje, za kar največjo podporo vozniku zelo natančno izračuna prilagojen doseg in stanje polnjenja baterije. Pri nas vstopni model i-pace stane slabih 80 tisoč evrov.