Hibridna kombilimuzina

Toyota HB 2.0 HSD 5D:  Veliko dobrega pri pogonu, manj pri prostorski zasnovi  

Objavljeno
23. oktober 2019 06.00
Posodobljeno
23. oktober 2019 11.37
Corolla ima vabljivo stransko linijo. Foto Gašper Boncelj
Nova corolla, ki se je v Evropo vrnila namesto očitno neuspešen epizode z modelom auris, lahko vozi v različnih karoserijskih izpeljankah, kot karavan, kot limuzina in kot kombilimuzina. Slednja je v tem delu trga pri kupcih najbolj zaželena, takšno smo preizkusili tokrat.

Toyota HB 2.0 HSD 5D E-CVT SPORT HUD
Zastopnik: Toyota Adria, Ljubljana
Cena: 29.100 €
Euro NCAP: ***** (2019)
Izpust CO2:  89 g/km
 


Pri znamki Toyota so s hibridnih pogonom daleč pred konkurenco, nenazadnje je to v vedno večjem številu pri njih prodanih modelov tisto, kar kupci izberejo. Kombinacija 2-litrskega bencinskega in  električnega motorja prinaša sistemsko moč 132 kW (180 KM), za prenos na sprednji kolesi skrbi brezstopenjski menjalnik CVT. Glede tega se takoj zazna, da je Toyota temu pogonu posvečena že dolgo in da je tovrstna kombinacija iz generacije v generacijo boljša. Zmogljivosti so več kot zadostne, pospeševanje dobro, tudi menjalnik skoraj ni več glasen.

image
Toyota corolla se je vrnila namesto ne prav uspešne epizode z aurisom. Staro ime in nova pojava. Foto Gašper Boncelj


Verjetno se kupci za hibrida odločajo, kadar imajo v mislih varčevanje in sklop jih  v tem pogledu lahko kar nagradi.  Če niso divji na stopalki z plin je poraba ugodna, tako po mestu kot avtocesti je lahko spustite tudi pod 5,5 litra. Vodljivost je veliko boljša kot v aurisu, tudi nas vzmetenjem in lego na cesti nimam kaj prigovarjati.

image
Notranjost izstopa z dobro kvaliteto materialov in izdelave. Bolje deluje prikaz informacij za volanom kot večfunkcijski zaslon na sredini. Foto Gregor Pucelj


Zelo dobro je še v zelo vročem letu delovala klimatske naprava, tudi prikaz informacij za volanom me je prepričal z jasno in všečno grafiko. Drugače je z večfunkcijskim sredinskim zaslonom, ki se mi zdi neroden, tipke na robovih pa (pre)majhne. Vhod za kabel USB je precej skrit. Je pa corolla v kabini pripravljena iz dobrih materialov, izdelava je dejala v testnem avtomobilu vtis visoke solidnosti, že blizu ravni premijskih izdelkov. Voznik in sovoznik se v njej počutita zelo dobro.

image
Prtljažnik je premalo prostoren. Foto Gašper Boncelj


Čeravno corolla ni mali avtomobil, pa ima na drugi klopi presenetljivo malo prostora, še bolj pa to velja za prtljažnik, od katerega dostopamo z odpiranjem dokaj težkih prtljažnih vrat. Prtljažnik ima sicer dvojno dno, pod katerim se skriva set za popravilo pnevmatike in manjši prekati za le nekaj drobnih stvari. V tem pogledu je veliko bolj prepričala karavanska različica, ki pa nekako nagovarja drugo vrsto kupcev.

image
Hibridni pogon je zaščitni znak znamke in je iz generacije v generacijo boljši. Foto Gašper Boncelj