Predstavitvena informacija

Izberite barvo avta, ki ustreza vaši osebnosti

Si lahko predstavljate življenje brez barv? Precej bolj pusto bi bilo in dolgočasno.
Fotografija: Z barvami se izražamo in v njih dojemamo svet. FOTO: Citroën
Odpri galerijo
Z barvami se izražamo in v njih dojemamo svet. FOTO: Citroën

Vas rumena navda z optimizmom, si nadenete oblačila temnejših odtenkov, ko je nebo sivo ali dežuje, ustnice namažete z rdečo šminko, kadar se počutite zapeljive? Barve dokazano vplivajo na počutje, razpoloženje; so del posebne vrste terapije, ki nam povrne zdravje in harmonijo; z njimi se izražamo, v njih dojemamo svet.

V skladu z duhom časa, smernicami in sporočilnostjo področja, kot sta moda in dizajn, vsako leto napovedo barve, ki ga bodo zaznamovale. Mednarodni inštitut za barve Pantone pa oznani tako imenovano barvo leta, ki je letos klasična modra.

Brezčasna eleganca
Klasična modra, natančneje njen mornarski odtenek, ki spominja na nebo ob mraku, je preprosta, a hkrati elegantna in zato brezčasna. Njen neagresivni, pomirjujoči značaj je sinonim za zanesljivost, povezanost in zaupanje, varno zatočišče, ki nas spodbuja k refleksiji. Vse, kar najbolj potrebujemo v tem ponorelem svetu.

Počutiti se res doma
Z barvami s podobno sporočilnostjo v novo desetletje vstopa tudi dizajn. Ker hrepenimo po domačnosti, nežnosti in toplini, ki jih prej kot drugje lahko najdemo predvsem v zavetju prijetnega, udobnega doma, obdani z osebami, rastlinami, ljubljenčki in predmeti, ki nam pomenijo največ, se smernice nagibajo k nežni rožnati barvi, nevtralni sinje modri, pastelom, zamolklo oranžni, zeleni; zemeljskim tonom v kombinaciji z naravnimi materiali in pohištvom v svetlih tonih.

FOTO: Citroën
FOTO: Citroën


Najlepša lepota je naravna
Naravni, umirjeni toni so v modi tudi na področju ličenja. Nanesite si ličila v nevtralnih zemeljskih odtenkih (olivno zelena, kamelja, zlatorumena, svetlo rožnata; barva šampanjca, oker, zamolklo oranžna …), ki bodo pripomogla k osveženemu, sijočemu videzu. Izberite si en atribut, na katerega ste še posebej ponosne, in ga poudarite – na primer ustnice z rdečo ali oranžno oziroma koralno barvo ali z bleščilom; oči z modro ali belo obrobo.

Barvni trendi vse vplivnejši tudi v avtomobilizmu
Ker je narava sodobnih potrošnikov takšna, da radi izstopajo in cenijo dodano vrednost, jim ponudniki omogočajo personalizirane storitve. Trend se je preselil tudi v avtomobilizem. Če smo včasih sicer cenili videz avtomobila, a so o nakupu odločile njegove lastnosti, ga danes lahko prilagodimo svojemu okusu. Pri tem imajo pomembno vlogo tudi barve.

FOTO: Citroën
FOTO: Citroën


Citroën C3 na primer ponuja devet barv karoserije in tri barve strehe, kar skupno pomeni kar 36 barvnih kombinacij, ki jih lahko ustvarite po svojem okusu in tako avtomobilu, ki ga vozite, dodate osebni pečat. Priporočamo klasično barvo karoserije in barvito streho ali obratno. Citroën C3 je pisan na kožo tistim, ki živite aktivno, ste po naravi edinstveni, igrivi, dinamični in živahni ter navdušeni nad dizajnom in novimi tehnologijami.

FOTO: Citroën
FOTO: Citroën




FOTO: Citroën
FOTO: Citroën


V Citroën C3 se boste zaljubili na prvi pogled, za volanom pa se boste počutili kot doma. Odenite ga v svoje najljubše barve!