Križanec aktualnega trenutka

Volkswagen T-cross life: Pričakovan odgovor velikega tekmeca

Objavljeno
12. junij 2019 07.00
Posodobljeno
12. junij 2019 07.00
Volkswagen T-cross je odgovor nemške znamke na aktualni trend – manjše križance.
Športni terenci so hit oziroma so še hit. Predvsem pri avtomobilih manjših mer, med katere vstopa Volkswagen med zadnjimi – z izdelkom, ki ni ravno revolucionaren, ima pa precej objektivnih dobrih lastnosti.


Da mu ne bomo delali preveč krivice – volkswagen T-cross je zunaj dovolj prepoznaven, še posebno zadaj deluje s svetlobnim pasom, ki povezuje luči, skoraj atraktivno, spredaj je navezovanje na veliko večjega touarega malce preveč predvidljivo. Ampak tako se zdi avtorju teh vrstic, kupci volkswag­nov večinoma nočejo pretiranih oblikovalskih izletov v to ali ono smer.

Volkswagen T-cross life 1.0 TSI
Zastopnik: Porsche Slovenija, Ljubljana
Cena: 21.353 €
Euro NCAP (2019): *****
Izpust CO₂: 112 g/km


T-cross ni dolg, komaj 411 cm meri v dolžino, pripravljen je na osnovi pola, od katerega pa je seveda občutno višji. To je pač tisto, kar danes na trgu pritegne – višje sedenje, lažje vstopanje. Spredaj se sedi zelo dobro, zadaj je veliko prostora za dva, za tretjega sploh ne, saj mu je v napoto konkretno visok sredinski tunel. Prtljažnik je ugodno velik in ima dvojno dno, je pa zapiranje prtljažnih vrat nekam nerodno, prav bi prišlo kakšno bolj praktično držalo v Škodinem slogu.

image
Notranjost: v pozitivnem izstopajo prikazi na obeh zaslonih, v slabem velike površine trde plastike.
Foto Gašper Boncelj


Za volanom nas pozdravita dobra VW-ergonomija ter kombinacija virtualnega prikazovalnika za volanom in večfunkcijskega zaslona na dotik, ki se s prvim oblikovno dobro ujema, ima ravno prav velike ikone in se odziva že na lahne dotike. Premikanje po čedno oblikovanih menijih je razmeroma preprosto, kot že kakemu kolegu iz redakcije pa mi ne prija, da moraš sistem za uravnavanje vožnje med črtami po zagonu motorja vsakič znova izklopiti, če nočeš njegovih opozoril. So tudi nekatere stvari, ki v tem avtu niso tako šik. Ni denimo elektronske ročne zavore, ampak le ročna, ki za nameček prime šele v precej visokem položaju. Precej plastike na armaturni plošči je moteče trde, vsaj za silo jo poživijo vstavki z drugačno strukturo.

image
Zadaj je prostorno za dva, tudi če sta višje rasti. Foto Gašper Boncelj


Motor testnega vozila je bil vstopni, torej litrski bencinski trivaljnik z močjo 70 KW (95 KM), ki ni ravno izjemen, a vseeno kar soliden. Med počasno vožnjo ga izdaja mlinčkast zvok, pozneje ga slišite precej manj. Menjalnik je v tem primeru petstopenjski ročni. Poraba se je po računalniku gibala med 6,5 in 7,5 litra. Pogon je vselej na sprednji kolesi. Nagibanja v ovinkih je malo, vodljivost zelo korektna, čeprav voznikov občutek ni tako pristen kot v kakem polu. Ampak koliko ljudi to še zanima, je drugo vprašanje.

image
Prtljažnik s prostornino ne razočara. Foto Gašper Boncelj


T-cross ni niti malo revolucionaren, je pa korekten mestni križanec, torej izdelek aktualnega trenda.