Limuzina, ki je ne boste zgrešili (FOTO)

Peugeot 508 je povsem drugačen, kot smo ga poznali doslej. Najprej pevratna limuzina, nato karavan, na koncu še hibrid.
Fotografija: Napadalna maska in postava v nizkem štartu mu zagotavljata jasno prepozavnost. Foto Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Napadalna maska in postava v nizkem štartu mu zagotavljata jasno prepozavnost. Foto Gašper Boncelj

Prava osvežitev je, ko v poplavi vedno novih športnih terencev predstavijo tudi kakšen drugačen avtomobil. Novi peugeot 508 je drugačen, deluje kot limuzinski kupe dolžine 475 cm, avtomobil, za katerim se bo pač obrnil kak pogled. Za 8 cm je krajši od predhodnika, ampak pravijo, da je to drug tip avtomobila. Novi 508 prinaša kombinacijo ostrih linij in elegance. Sprednji del je zelo agresiven, zadek malo manj, a je nedvomno poseben, prižgane luči se s svetilnostjo prilagajajo zunanji svetlobi. Stranska linija je usločena, vrat so brez okvirja, tudi zaradi tega je vozilo med najnižjimi v segmentu.

Samosvoja, a zelo funkcionalna armaturna plošča je zdaj že Peugeotov zaščitni znak. Foto Gašper Boncelj
Samosvoja, a zelo funkcionalna armaturna plošča je zdaj že Peugeotov zaščitni znak. Foto Gašper Boncelj


Znotraj prinaša novi 508 različico armaturne plošče, ki ji pravijo i-cockpit. Na povsem digitalizirani instrumentni prikaz še vedno gledamo čez zgornji rob volanskega obroča, tu je večfunkcijski sredinski zaslon in pod njim tipke za vstop v osnovne menije. Zadnja klop je zložljiva v razmerju 60/40, prostornost pa je tam kvečjemu solidna, predvsem nad glavo ni posebno zračno. Prtljažna vrata se odprejo visoko, dostop v tovorni del pa je povsem preprost. Peugeot je pripravil nabirko klasičnih motorjev, dizelski je s prostornino 1,5 in 2 litra ter bencinski s prostornino 1,6 litra, razpon moči sega od 96 kW, kolikor zmore najšibkejši dizel, do 165 kW v najmočnejšem turbobencincu.

Razen pri najbolj osnovnih pogonskih možnostih je na sprednji kolesi gnani avtomobil vselej opremljen z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Poleg večine že znanih asistenčnih sistemov kot opcijo prvi v množičnem segmentu ponuja night vision, ki v temi z infrardečo kamero zaznava pešce in živali, do 150 metrov pred avtom.

Peugeot 508 bo najprej vozil s klasičnimi motorji, ob koncu leta bo pripravljen še kot priključni hibrid. Foto Gašper Boncelj
Peugeot 508 bo najprej vozil s klasičnimi motorji, ob koncu leta bo pripravljen še kot priključni hibrid. Foto Gašper Boncelj


Srednji razred se je v zadnjih treh letih precej skrčil, glavni tekmeci so volkswagen passat, opel insignia grandsport, renault talisman, mazda 6 in volkswagen arteon. Peugeot želi z novim 508 zavzeti drugo mesto. Letos pri nas načrtujejo prodajo 150 primerkov, junija pride še karavan, teh bi radi prodali 100. Cene se začenjajo pri 26 tisočakih, pričakujejo pa, da bo največ povpraševanja po močnejši dizelski različici s srednjo opremo v vrednosti okrog 33 tisočakov. Dodajmo, da bo ob koncu leta 508 dobil še povsem novo pogonsko izvedbo priključnega hibrida.

Komentarji: