Limuzinska corolla prvič kot hibrid

Toyota corolla sedan je na voljo tudi v Sloveniji, čeprav z njo bolj merijo na južne in vzhodne trge.
Fotografija: Posebnost je, da je limuzinska različica corolle prvič na voljo kot hibrid. FOTO: Aljaž Vrabec
Odpri galerijo
Posebnost je, da je limuzinska različica corolle prvič na voljo kot hibrid. FOTO: Aljaž Vrabec

Čeprav gre za model, od katerega si pri Toyoti na našem trgu veliko obetajo, so v ponudbi corolle tri različice, ki vsaj pri nas niso vse enako privlačne. Tokrat smo preizkusili limuzino, ki je sicer bolj namenjena južnim in vzhodnim trgom, toda kupite jo lahko tudi pri slovenskih prodajalcih.



V primerjavi s kombilimuzinsko izvedbo (touring sports) je corolla sedan daljša za 28 centimetrov, meri 463 centimetrov. Gre za klasično štirivratno limuzino, od preostalih dveh izvedb (zraven je še karavanska) pa se razlikuje tudi po bolj uglajenem videzu z ožjimi žarometi in več kromiranimi dodatki.



V primerjavi s kombilimuzinsko izvedbo je corolla sedan daljša za 28 centimetrov in meri 463 centimetrov. FOTO: Aljaž Vrabec
V primerjavi s kombilimuzinsko izvedbo je corolla sedan daljša za 28 centimetrov in meri 463 centimetrov. FOTO: Aljaž Vrabec


Malce posebna je tudi znotraj, saj je poudarek na prostornosti. Spredaj brez težav sedijo tudi visokorasli (prostora za glavo je več kot v karavanu), medtem ko je na drugi klopi prostora za povprečno visoke, čeprav lahko na krajših razdaljah potrpi tudi kakšen dvometraš. Nasploh pa se tudi po daljših razdaljah potniki počutijo povsem spočite. Ob takšnih adutih bi o limuzinski corolli denimo lahko razmislilo kakšno podjetje, ki išče avtomobil za protokolarne potrebe.

Gre za klasično štirivratno limuzino. FOTO: Aljaž Vrabec
Gre za klasično štirivratno limuzino. FOTO: Aljaž Vrabec


Armaturna plošča je moderna in pregledna, vse pa je znano že iz sestrskih različic. Zaslon je sicer osempalčni in občutljiv na dotik.
Za limuzinsko različico je pričakovano večji prtljažni prostor. Sprejme 471 litrov prtljage, kar ni malo, ampak kdor išče najboljši učinek prtljažnika, naj seveda raje gleda karavanski model.

Za limuzinsko različico je pričakovano večji prtljažni prostor. FOTO: Aljaž Vrabec
Za limuzinsko različico je pričakovano večji prtljažni prostor. FOTO: Aljaž Vrabec


Posebnost je, da je limuzinska različica corolle prvič na voljo kot hibrid. Njen 1,8-litrski bencinski motor je precej odziven in omogoča udobne vozne občutke. Hibridni sistem se polni samodejno, zato ga ni treba priklapljati na električno omrežje.

Armaturna plošča je moderna in pregledna. FOTO: Aljaž Vrabec
Armaturna plošča je moderna in pregledna. FOTO: Aljaž Vrabec


Tudi zadaj je dovolj prostora. FOTO: Aljaž Vrabec
Tudi zadaj je dovolj prostora. FOTO: Aljaž Vrabec


Samo bencinski motor zmore 98 konjskih moči (72 kW), celoten hibridni sklop pa 120 konjskih moči (90 kW). Končna hitrost je zamejena na 180 kilometrov na uro, stotico doseže limuzinska corolla v enajstih sekundah. In poraba? Na testnih vožnjah se je gibala med petimi in šestimi litri na sto prevoženih kilometrov.

Testni primerek je imel najvišji opremski paket executive, h kateremu sodijo ogrevani sedež in volan, HUD-prikazovalnik (head-up display), parkirna tipala spredaj in zadaj, sistem za zaznavo vozil v mrtvem kotu, pomoč pri speljevanju v klanec, ambientalna osvetljava …

Vse to stane 28.100 evrov, zraven pa je vseeno treba doplačati še 960 evrov za navigacijo.

Komentarji: