Nostalgičen videz in legendaren motor

Po desetletjih proizvodnje je honda super cub C125A pripeljala tudi k nam. Ni popolna, enak pogon drugod boljši.

Objavljeno
14. avgust 2019 13.00
Posodobljeno
14. avgust 2019 13.51
Super cub je na pogled skoraj takšen kot pred desetletji, le pločevina je »alkimirala« v plastiko. FOTO: Andrej Krbavčič
Super cub so začeli delati leta 1958 in jih do danes naredili čez sto milijonov. Proslavil se je z zanesljivostjo, trajnostjo in gospodarnostjo. Zdaj je precej prenov­ljen, manj špartanski in se bo poskušal uveljaviti še na našem trgu. Karoserija ni več pločevinasta, vse je plastično in kolesi nista več na napere, ampak liti aluminijasti. Celoten videz ostaja precej avtentičen in okusen, tudi z barvnimi kombinacijami. Kljub desetletjem proizvodnje pa super cub še ni popoln.Poganja ga na mnogih dvokoles­nikih uporabljan zračno hlajeni 125-kubični štiritaktni enovaljnik s 7,1 kW (9,6 KM) pri 7500 vrt­ljajih v minuti. Moč je ...
Celoten članek lahko preberete po ogledu videa.

Predvajajte video in nadaljujte z branjem članka.

 
Lahko pa postanete naš naročnik in takoj dostopate do vseh vsebin. Naročite se lahko tukaj.