Posebna serija za rojstni dan

Za 120 let so pri Oplu pripravili rojstnodnevno serijo, kamor spada tudi astra ST.
Fotografija: Opel astra ST se dobro pelje tudi v karavanski različici. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
Odpri galerijo
Opel astra ST se dobro pelje tudi v karavanski različici. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo

Zadnja generacija opla astre ni več najmlajša (2015), toda ker Opel praznuje 120 let obstoja, so pripravili posebno serijo vozil z oznako 120 let (120 years). Kot se za »rojstnodnevno pogostitev« spodobi, gre za precej dobro opremljene primerke, kar velja tudi za testno karavansko astro (sports tourer).



Avtomobil izstopa z (olimpijsko snežno) barvo in s črnimi obrobami, rojstnodnevna astra pa ima tudi posebno oblazinjenje, obloge pragov in preproge, platišča iz lahkih kovin in volanski obroč s kontrolami za radio – vse z oznako, da gre za posebno serijo 120 let.

Opel astra ST je dolga 4,7 metra. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
Opel astra ST je dolga 4,7 metra. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo


V tej ponudbi stane dobrih enaindvajset tisoč evrov (21.185), zraven pa je še za dobrih tri tisoč evrov dodatne opreme: zatemnjena zadnja stekla, električna parkirna zavora, pomoč pri parkiranju, ergonomski sedež za voznika (ogrevana sprednja sedeža), ambientalna osvetlitev, brisalci s senzorjem za dež, digitalni zvočni sistem … Ni malo opreme, še posebejo za ta znesek.

Pod pokrovom je najmočnejši bencinar s prostornino 1,4 litra in 145 konjskimi močmi (107 kW). FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
Pod pokrovom je najmočnejši bencinar s prostornino 1,4 litra in 145 konjskimi močmi (107 kW). FOTO: Aljaž Vrabec/Delo


In kar je najpomembnejše – 4,7 metra dolga opel astra ST ima dobre vozne lastnosti. Pod pokrovom je najmočnejši bencinar s prostornino 1,4 litra in 145 konjskimi močmi (107 kW). Voznik ima občutek, da je avtomobil precej pri tleh in da se trdno drži ceste. Tudi pri višjih hitrostih je karavanska astra stabilna, le odziv na močnejši pritisk stopalke za plin ni najhitrejši. Do stotice pospeši v 9,8 sekunde, končna hitrost je 210 kilometrov na uro, moč pa razporeja CVT šeststopenjski samodejni menjalnik (pretikanje ni najbolj mehko). Tudi poraba bi lahko bila boljša, saj smo v času testnih voženj porabili okoli 7,5 litra na sto prevoženih kilometrov.

V notranjosti je opazna bolj čista armaturna plošča. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
V notranjosti je opazna bolj čista armaturna plošča. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo


Nobenih pritožb nimamo nad prostornostjo. Na krajših izletih lahko notri brez težav sedi pet odraslih, še lažje pa otroci. V prtljažniku je prostora za zelo uporabnih 540 litrov, ob podrti drugi klopi za 1630 litrov. Odlagalnih prostor za različne drobnarije (mobiteli, ključi, igrače, prigrizki …) je prav tako dovolj, obenem lahko pohvalimo tudi zvočno izoliranost, saj se potniki pogovarjajo brez nadležnega hrupa od zunaj.

V prtljažniku je prostora za 540 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
V prtljažniku je prostora za 540 litrov. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo


Oblika zunanjosti in notranjosti razumljivo nima najnovejših smernic, saj je peta generacije astre na naših cestah že skoraj pet let. Kljub vsemu je armaturna plošča povsem jasna za uporabo, saj so Oplovi razvojniki spoznali zmoto, da so imeli pred tem občutno preveč gumbov in stikal.

Ponudba ob 120-letnici obstoja Opla je prepoznavna po beli barvi. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
Ponudba ob 120-letnici obstoja Opla je prepoznavna po beli barvi. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo


Prtljažnik je precej uporaben. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo
Prtljažnik je precej uporaben. FOTO: Aljaž Vrabec/Delo

Komentarji: