Prefinjene izboljšave za santa fe

Veliki SUV iz Hyundaia.
Fotografija: Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn
Odpri galerijo
Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn

Na evropskih cestah jih je več kot 400 tisoč, na slovenskih 2071. Hyundai santa fe, prvič so ga predstavili pred 17 leti, tako predstavlja četrtino prodanih športnih terencev te znamke. K nam zdaj prihaja v četrti generaciji, v kateri želi biti imenitnejši v vseh pogledih. Njegova zunanjost nesporno izkazuje oblikovalske smernice, ki jih je Hyundai uveljavil pri zadnjih modelih. S 477 cm je za 7 cm daljši od predhodnika, podaljšana medosna razdalja meri 276 cm, kar zagotavlja več prostora v notranjosti.

Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn
Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn


Ta je odeta v sodobnejše materiale, v njej pa ne morete zgrešiti dvostopenjske armaturne plošče, na sredini katere je nameščen 17,8-centimetrski zaslon na dotik. Pred voznikom so klasični merilniki, med njimi pa 8,9-centimetrski zaslon potovalnega računalnika. Veliki SUV iz Hyundaia ima v osnovi pet sedežev, še dva lahko dodate za 1200 evrov. Prostora za noge je v drugi vrsti za konkretnih 38 mm več in sedi se 18 mm višje kot doslej. Klop je deljena v razmerju 60:40, oba dela sta konkretno vzdolžno premična in se, seveda, po potrebi zložita v ravno dno.

Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn
Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn


Prtljažnega prostora je pri petsedežni izvedbi 625 litrov, 40 litrov več kot prej. Med novostmi, ki jih bodo cenili sedeči v tretji vrsti, a tudi voznik, velja omeniti za 41 odstotkov večji bočni stekli povsem zadaj, kar naj bi pripomoglo k boljši preglednosti. Santa fe ima sicer že v serijski opremi tudi kamero, v najbogatejši pa tipalo zasedenosti zadnjega sedeža, ki pozabljivega voznika tudi s trobljo in utripalkami opozori, če na njem morda pozabi otroka.

Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn
Hyundai santa fe Foto Boštjan Okorn


Na začetku prodaje sta v ponudbi dva dizelska motorja. Dvolitrski s 110 kW moči je na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in v kombinaciji z dvo- ali štirikolesnim pogonom (doplačilo 2000 evrov). Močnejši, 136 kW, ima vedno osemstopenjsko avtomatiko in štirikolesni pogon (dodatnih 2200 evrov), večji, 2,2-litrski dizel pa ob 147 kW moči ponuja vse mogoče kombinacije menjalnika in pogonov, od osnovnega modela pa je dražji za 1200 evrov. Za santa fe je treba odšteti najmanj 34.900 evrov, preskok med paketi pa stane po 3200 evrov.

Komentarji: