Privlačna oblika je pobrala nizek davek
Okretnost ceeda, uporabnost karavana in eleganca kupeja - to je kia proceed.
Odpri galerijo
Veliko je bilo že napisanega o preporodu Kie v preteklih dveh desetletjih, a zadnje mesece pri tej južnokorejski znamki na trg pošiljajo tudi avtomobile, ki nagovarjajo predvsem čustva. V ospredju je namreč zunanja podoba.
Pri obliki je Kia odločilne korake naprej storila šele v zadnjem obdobju. Eden takšnih modelov je proceed. Ta avtomobil v sebi združuje okretnost ceeda, uporabnost karavana in eleganco kupeja. Hišnim oblikovalcem je delo odlično uspelo, saj je obilo pozornosti vzbudil že ob predstavitvi in tudi na cesti privablja poglede. Najbolj izstopa stranska linija s padajočim zadkom, zadaj pa pas diod po vsej širini in napis proceed na prtljažnih vratih. Vse to so malenkosti, ki celoto zaokrožijo v zelo privlačen avtomobil.
Lepota je pri uporabnosti pobrala nizek davek. Prtljažnik resda ni tako zajeten kot v karavanskem ceedu (četudi je proceed pri 460 cm skoraj enake velikosti), a kljub temu še vedno premore solidnih 594 litrov. Zadnjo klop lahko podrete v razmerju 40:20:40, dno prtljažnika je dvojno. Tudi za potnike je dovolj prostora, sploh spredaj, zadaj pa lahko sedita odrasla povprečne višine. Če kaj zmoti, je to slabša preglednost nazaj.
Znotraj je sicer manj novega. Proceed ima enako instrumentno ploščo kot drugi avtomobili iz ceedove družine. Razlikuje se v malenkostih, ki so v tej različici bolj športne; denimo okrasni kovinski pragovi in spodaj prisekan volanski obroč.
Tokrat smo preizkusili 1,4-litrski bencinski motor s 140 konjskimi močmi (103 kW), na voljo pa sta še šibkejši (120 KM) in močnejši (204 KM). Testne vožnje so potrdile, da je srednji bencinec zelo živahen in povsem primeren za vsakodnevne potrebe. Tudi v klanec se proceed požene zelo odločno, obliki primerno pa se trdno drži ceste in igrivo opravi z vsemi ovinki. Do stotice zmore v 9,1 sekunde, največjo hitrost ima pri 210 kilometrih na uro. Pogrešali smo le samodejni menjalnik, saj je imel testni primerek ročnega s šestimi prestavami, vendar je za kupce seveda v ponudbi tudi avtomatika.
Povprečna poraba se je gibala okoli sedmih litrov, cena v uradni ponudbi pa je za testni model postavljena na 26.190 evrov. Če želite samodejni menjalnik, je treba odšteti še dodatnih 1500 evrov, pri slovenskem uvozniku pa obljubljajo tudi popust.
Pri obliki je Kia odločilne korake naprej storila šele v zadnjem obdobju. Eden takšnih modelov je proceed. Ta avtomobil v sebi združuje okretnost ceeda, uporabnost karavana in eleganco kupeja. Hišnim oblikovalcem je delo odlično uspelo, saj je obilo pozornosti vzbudil že ob predstavitvi in tudi na cesti privablja poglede. Najbolj izstopa stranska linija s padajočim zadkom, zadaj pa pas diod po vsej širini in napis proceed na prtljažnih vratih. Vse to so malenkosti, ki celoto zaokrožijo v zelo privlačen avtomobil.
Kia proceed 1.4 T-GDi
Zastopnik: KMAG
Cena: 26.190 €
Euro NCAP: **** (2019, preizkušen je bil osnovni model ceed)
Izpust CO₂: 135 g/km
Zastopnik: KMAG
Cena: 26.190 €
Euro NCAP: **** (2019, preizkušen je bil osnovni model ceed)
Izpust CO₂: 135 g/km
Manj novosti v notranjosti
Lepota je pri uporabnosti pobrala nizek davek. Prtljažnik resda ni tako zajeten kot v karavanskem ceedu (četudi je proceed pri 460 cm skoraj enake velikosti), a kljub temu še vedno premore solidnih 594 litrov. Zadnjo klop lahko podrete v razmerju 40:20:40, dno prtljažnika je dvojno. Tudi za potnike je dovolj prostora, sploh spredaj, zadaj pa lahko sedita odrasla povprečne višine. Če kaj zmoti, je to slabša preglednost nazaj.
Znotraj je sicer manj novega. Proceed ima enako instrumentno ploščo kot drugi avtomobili iz ceedove družine. Razlikuje se v malenkostih, ki so v tej različici bolj športne; denimo okrasni kovinski pragovi in spodaj prisekan volanski obroč.
Pogrešali le samodejni menjalnik
Tokrat smo preizkusili 1,4-litrski bencinski motor s 140 konjskimi močmi (103 kW), na voljo pa sta še šibkejši (120 KM) in močnejši (204 KM). Testne vožnje so potrdile, da je srednji bencinec zelo živahen in povsem primeren za vsakodnevne potrebe. Tudi v klanec se proceed požene zelo odločno, obliki primerno pa se trdno drži ceste in igrivo opravi z vsemi ovinki. Do stotice zmore v 9,1 sekunde, največjo hitrost ima pri 210 kilometrih na uro. Pogrešali smo le samodejni menjalnik, saj je imel testni primerek ročnega s šestimi prestavami, vendar je za kupce seveda v ponudbi tudi avtomatika.
Povprečna poraba se je gibala okoli sedmih litrov, cena v uradni ponudbi pa je za testni model postavljena na 26.190 evrov. Če želite samodejni menjalnik, je treba odšteti še dodatnih 1500 evrov, pri slovenskem uvozniku pa obljubljajo tudi popust.